ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان نجات انورحمیدی کارون، معلم بازنشسته محبوس در زندان سپیدار اهواز به دلیل عدم رسیدگی پزشکی در خطر است

نجات انورحمیدی کارون، معلم بازنشسته محبوس در زندان سپیدار اهواز از بیماری‌های متعددی از جمله، ناراحتی شدید قلبی رنج می‌برد و به عمل جراحی نیاز دارد، اما مسئولان زندان با روند درمان و اعزام او به خارج از زندان مخالفت می‌کنند.

ماموران زندان سپیدار اهواز مانع درمان نجات انورحمیدی، معلم بازنشسته‌ای که نزدیک به هفت سال است در زندان حبس شده، شده‌اند.

این معلم بازنشسته ۶۸ ساله از بیماری‌های متعددی از جمله ناراحتی شدید قلبی، بیماری آرتروز کمر و زانو، تیروئید و ناراحتی چشم در زندان رنج می‌برد، اما سال‌هاست به دلیل بی‌توجهی مسئولان زندان به منظور شکنجه بیشتر بر این زندانی، از اعزام او به مرخصی تاکنون ممانعت شده است.

کانال تلگرام «بیدارزنی» در باره وضعیت انورحمیدی نوشت که او به تشخیص پزشکان متخصص، باید مورد عمل جراحی قرار گیرد، اما به‌رغم درخواست‌های مکرر خانواده‌اش، از انتقال او به بیمارستان خودداری می‌کنند.

نجات انورحمیدی کارون متولد ۱۳۳۷، ساکن اهواز در سال ۹۶ به دست ماموران اداره اطلاعات بازداشت شد.

او پس از بازجویی با قرار وثیقه سنگین تا زمان صدور حکم آزاد شد. دادگاه انقلاب اهواز انورحمیدی را به اتهام ا«قدام علیه امنیت ملی» به پنج سال زندان محکوم کرد.

نجات انورحمیدی به اتهام «هواداری از سازمان مجاهدین خلق»، در اسفندماه ۹۷ دوباره بازداشت و به زندان سپیدار اهواز منتقل شد.

این معلم بازنشتسته را ابتدا به پنج سال حبس محکوم کردند، اما مدتی بعد ۱۵ سال دیگر به محکومیت او و همسرش افزوده شد. این در حالی است که او در دفاعیات خود در دادگاه اتهامات وارده را رد کرده است.

نجات انورحمیدی پیش از این نیز در سال ۱۳۶۰ به اتهام «هواداری از سازمان مجاهدین خلق» بازداشت و مدت دو سال چهار ماه زندانی شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.