ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در هر ساعت ۱۶ طلاق در ايران ثبت می‌شود

علی‌اکبر محزون، مديرکل آمار و

علی‌اکبر محزون، مديرکل آمار و اطلاعات جمعيتی سازمان ثبت احوال ايران امروز گفت: "در هر ساعت ۱۶ واقعه طلاق به ثبت می‌رسد که استان خراسان رضوی بيشترين آمار طلاق در سال ۹۱ را به خود اختصاص داده است."

به‌گفته وی در سال ۹۱، ۱۴۳ هزار و ۷۹۰ واقعه طلاق به ثبت رسيده است که از اين تعداد ۱۲ هزار و ۷۷۳ واقعه طلاق در روستا‌ها و ۱۳۱ هزار و ۱۷ واقعه در شهر‌ها رخ داده است.

محزون گفت پس از خراسان رضوی، استان‌های قم و ‌البرز به ترتيب بيشترين آمار طلاق در سال گذشته را دارند و سيستان و بلوچستان، يزد و ايلام نيز کمترين واقعه طلاق را در سال گذشته ثبت کرده‌اند.

در زمينه طول مدت طلاق ثبت شده نيز مديرکل آمار و اطلاعات جمعيتی سازمان ثبت احوال گفت  ۴ /۱۴ کمتر از يک سال پس از ازدواج بوده است ۳ /۵۰ درصد نيز تا ۵ سال پس از ازدواج انجام گرفته است.

وی همچنين آمار ازدواج در سال ۹۱ را ۸۳۱ هزار و ۶۷۰ مورد اعلام کرد و افزود استان‌های زنجان، اردبيل و کردستان به ترتيب بيشترين ازدواج و استان‌های تهران، البرز و کرمان نيز به ترتيب کمترين نرخ ازدواج را به خود اختصاص داده‌اند.

در سال گذشته بيشترين ترتيب ازدواج ثبت شده مربوط به ترتيب سنی مردان ۲۰ تا ۲۴ سال و زنان ۱۵ تا ۱۹ ساله بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.