ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران در آیینه رسانه‌ها؛ از بن بست سوریه تا جنگ منطقه‌ای (لوموند)، آب: بمب ساعتی میان ایران و عراق (الشرق الاوسط)، شکست اخوان‌المسلمین (کانتر پانچ)

سیاست‌های نادرست منطقه‌ای و غربی در خصوص مسئله سوریه، اختلاف میان ایران و عراق بر سر اروندرود و جنبش‌های اعتراضی در خاورمیانه موضوع‌های طرح شده در روزهای گذشته در چند رسانه هستند.

روزنامه لوموند مطلبی را تحت عنوان «از بن بست سوریه تا جنگ منطقه‌ای» منتشر کرده است و در آن به بررسی سیاست‌های نادرست منطقه‌ای و سیاست‌های غربی می‌پردازد. این مقاله به اهمیت سوریه، از جمله موقعیت سوق‌الجیشی‌ این کشور و همسایگان‌اش مثل اسرائیل و لبنان اشاره دارد.

روزنامه شرق‌الاوسط مقاله‌ای را با عنوان «آب: بمب ساعتی میان ایران و عراق» به چاپ رسانده است. آب در دنیا به موضوع جهانی تبدیل شده است. این مقاله به هشدار سازمان آب اروپا در اواخر قرن بیستم اشاره دارد. این هشدار حاصل یک تحقیقات بود که آب بر اساس این پژوهش در سه منطقه‌ی جهان تقسیم می‌شود. این نوشتار به طور مفصل به روابط میان ایران و عراق،  درگیری بر سر آب اروندرود و همچنین قرارداد الجزیره می‌پردازد.

«شکست اخوان‌المسلمین» عنوان مقاله‌ای در تارنمای کانتر پانچ است که به موضوع بروز جنبش‌های اعتراضی در منطقه اختصاص دارد. نقش اساسی شبکه‌های اجتماعی در انتشار اخبار، اطلاعات و تصاویر در این مقاله، بسیار با اهمیت شمرده می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.