ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک عضو گروه طالبان در قشم بازداشت شد

سرهنگ عبدالرضا ضربت، جانشين فرماندهی

سرهنگ عبدالرضا ضربت، جانشين فرماندهی انتظامی قشم از بازداشت يک "تبعه بيگانه غيرمجاز و عضو گروه طالبان" در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تارنمای محلی صبح ساحل، عبدالرضا ضربت، هویت فرد بازداشت‌شده را افغان اعلام کرد و افزود: "مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تردد اتباع بيگانه به جزيره قشم، موفق شدند يکی از اعضای گروه طالبان را که به صورت غيرمجاز وارد کشور شده بود، شناسايی و دستگير نمايند."

 وی افزود: "اين تبعه بيگانه دستگير شده در تحقيقات وبازجويی‌های اوليه انجام شده، اعتراف کرد که از ۷۰ روز قبل به عضويت گروه طالبان درآمده و از جانب طالبان مأموريت داشته که برای جمع‌آوری سلاح، مهمات و لباس به ايران سفر نمايد."

به گفته جانشين فرماندهی انتظامی شهرستان قشم، اين متهم "جهت بررسی‌های تکميلی در اختيار پليس اطلاعات و امنيت عمومی قشم قرار گرفت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.