ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستور بازداشت رهبر اخوان المسلمين صادر شد

دادستانی مصر امروز دستور بازداشت

دادستانی مصر امروز دستور بازداشت محمد بديع، رهبر اخوان المسلمين، محمد البلتاجی دبیرکل حزب آزادی و عدالت و چندين نفر از رهبران اسلامگرا را به اتهام مشارکت در رويدادهای خونين روز دوشنبه در مقابل گارد ریاست جمهوری مصر، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منابع قضائی مصر گفته‌اند ۲۰۰ نفر در رابطه با خشونت‌های روز دوشنبه که ۵۱ کشته و ۴۳۵ زخمی به جای گذاشت، متهم شده‌اند.

اخوان المسلمين که در فراخوانی خواهان "قيام" عليه "قتل عام" شده بود ارتش و نيروهای پليس را مسئول اين کشتار می‌داند در حالی که ارتش مصر می‌گويد "تروريست‌های مسلح" در حمله به مقر گارد رياست جمهوری با کشتن يک افسر خشونت را آغاز کردند و سربازان به حمله آنان پاسخ گفتند.

اما به اعتقاد سازمان عفو بين‌الملل، "حتی اگر تظاهرکنندگان دست به خشونت زده باشند، پاسخ [ارتش] به آنان نامتناسب و عامل اصلی کشته و زخمی شدن افراد در ميان جمعيت بود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.