ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری ۹۰ نفر در قزوین

۹۰ نفر به اتهام خرید و

۹۰ نفر به اتهام خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شدند.

ولی وندایی، رئیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است، روز گذشته (۱۸ تیرماه) چهار نفر در آزادراه قزوین - زنجان دستگیر شدند و در بازرسی از خوردو آنان یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شده است.

به گفته ولی وندایی، ۲۹ خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در شهرستان آبیک دستگیر شدند که ۶۵ گرم انواع مواد مخدر با خود داشته‌اند.

او همچنین گفته است، در شهرستان البرز ۲۲ نفر، در شهرستان قزوین ۲۱ خرده‌فروش مواد و نگهدارنده مواد مخدر، در شهرستان‌های بوئین زهرا، تاکستان و آوج نیز ۱۴ نفر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفته است، طرح "پاکسازی نقاط آلوده" در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

سالانه شمار زیادی از شهروندان در ایران به اتهام خرید و فروش مواد مخدر بازداشت و زندانی‌ می‌شوند.

فعالان حقوق بشر در ایران می‌گویند در سال ۲۰۱۲، ۵۸۰ نفر در ایران اعدام شدند که ۷۶ درصد آنان به ارتکاب جرایم مربوط به قاچاق مواد مخدر متهم بوده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • dara

    گزارش تکاندهنده؛ اعدام جوان ورزشکار در رشت به گزارش دريافتی در ميان اعدام شدگان روز يکشنبه رشت، ابراهيم ارنواز 20ساله، ورزشکار و ساکن اين شهر به دار آويخته شده است. شاکی پرونده اين جوان چند روز قبل از اعدام به بيگناهی وی در مقابل قاضی دادگاه شهادت داده بود، اما قاضی بر اجرای حکم اعدام اصرار کرد. طی سه هفته گذشته بیش از 75 نفر را در زندانها یا در ملاعام اعدام کرده است. یعنی در این مدت در هر هفت ساعت يک نفر را بدار آويختند.