ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کمبود آب در روستاهای يزد، کرمان و کردستان

شماری از روستاهای استان‌های يزد،

شماری از روستاهای استان‌های يزد، کرمان و کردستان با کمبود آب مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا حاتمی٬ مديرکل آب و فاضلاب روستايی استان يزد از کمبود آب در بيش از ۱۰۰ روستای شهرستان تفت خبر داده است.

به گفته وی "برای مقابله با اين بحران از طريق تانکر‌ها روزانه ۴۰۰ متر مکعب آب در اين روستا‌ها توزيع می‌شود٬ اما کمبود بودجه و پراکندگی روستا‌ها باعث بروز مشکلاتی در امر آب‌رسانی شده است."

وی گفته است: "مردم اين روستا‌ها نه تنها در زمينه آب کشاورزی با مشکل مواجه هستند، بلکه کمبود آب شرب نيز آن‌ها را در مضيقه قرار داده است."

همچنين منابع محلی از کمبود آب در شماری از روستاهای استان‌های کرمان و کردستان گزارش داده‌اند. بحران کم‌آبی در کرمان باعث شده تا اهالی يک روستا دست به تجمع اعتراضی بزنند.

يک گزارش سازمان ملی هوانوردی و فضايی آمريکا (ناسا) می‌گويد با تدوام خشکسالی‌ها در ايران، تا ۴۰ سال آينده نيمی از اين کشور به بيايان تبديل خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.