ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض علی مطهری به کارگذاشتن شنود در دفترش

علی مطهری، نماینده تهران در

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید که عده‌ای در دفتر کار او واقع در بیرون ساختمان مجلس، دستگاه‌های استراغ سمع و فیلمبرداری نصب کرده‌اند.

این نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای که در خبرگزاری‌های ایران منتشر شده اعلام کرده است که روز سه‌شنبه هجدهم تیرماه جاری مسئول دفترش متوجه نصب این تجهیزات در کانال کولر شده است و تصاویر دوربین ساختمانی نیز حاکی از آن است که این افراد شبانه وارد ساختمان شده‌اند.

علی مطهری با یادآوری اینکه بر اساس قانون شنود فقط با حکم قاضی و برای "مسائل حیاتی مانند کشف قاتل و در مدت معین‌" امکان‌پذیر است، آورده است: "درباره نمایندگان مجلس باید با اطلاع رییس مجلس انجام شود، در حالی که هیچ یک از قاضی شنود و رییس مجلس از این موضوع اطلاع نداشتند."

در این بیانیه آمده است: "زمانی که با یک نماینده شناخته شده مجلس این‌گونه رفتار می‌کنند، معلوم نیست چه ظلم‌هایی در حق مردم عادی روا داشته می‌شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.