ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادر ستار بهشتی: هم‌بندان پسرم را به‌عنوان شاهد احضار کنید

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی،

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، وبلاگ‌نویسی که در بازداشت‌گاه پلیس فتا جان باخت خواستار آن شده که برای مشخض شدن علت مرگ فرزندش شهادت ۴۱ نفر زندانی بند سیاسی زندان اوین که شاهد وضعیت او بوده‌اند، شنیده شود.

او به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: " چرا بازپرس پرونده که می گوید موشکافانه دارد رسیدگی می کند؟ ۴۱ نفر زندانی بند سیاسی زندان اوین را احضار نمی کنند که شب قبل از مرگ پسرم او را در اوین با حال بد دیده‌اند. همه آنها گفته اند که حاضر به شهادت هستند. چرا یکی آنها را احضار نمی کنند؟"

۴۱ تن از زندانیان سیاسی زندن اوین طی نامه‌ای که پس از مرگ ستار بهشتی منتشر شد اعلام کردند که او روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ۱۳۹۱ در بند ۳۵۰ اوین بوده و "آثار شکنجه در تمام قسمت‌های مختلف بدنش مشهود بوده‌است

پزشک قانونی ۱۸ تیرماه جاری در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده ضربات وارد شده به ستار بهشتی در زمان بازداشت نمی تواند دلیل مرگ او باشد. گوهر عشقی در واکنش به این اظهار نظر خواستار نبش قبر پسرش و مشخص شدن علت واقعی مرگ او شده بود. او در عین حال امیدوار است : "کار به نبش قبر نرسد و پرونده به صورت عادلانه رسیدگی شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.