ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیت‌الله خامنه‌ای: بیان شعارهای انقلابی از کارهای بزرگ دولت احمدی‌نژاد است

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه، بیست و سوم تیر ماه جاری در دیدار با محمود احمدی‌نژاد و اعضای دولت دهم گفت که دولت احمدی‌نژاد "نسبت به همه دولت‌ها و دوره‌های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی" انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری‌ها رهبر جمهوری اسلامی ایران با دفاع از عملکرد دولت دهم اضافه کرد: "برخی مخالفین، رسانه‌های خارجی و برخی‌ها در داخل" برای نادیده گرفتن "تلاش‌های دولت" فعالیت ‌می‌کنند.

او همچنین با انتقاد از اینکه "بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند"، ادامه داد: "بی‌اعتنایی به امتیازات، کار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه کسانی که درصدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند."

آیت‌الله خامنه‌ای "اقدام دولت در برجسته کردن شعارهای انقلاب در داخل و خارج" را یک اقدام "ضروری" ارزیابی کرد و گفت: "احساس شرم نکردن در بیان اهداف، انگیزه‌ها و شیوه‌های انقلابی در مجامع جهانی، از جمله کارهای بزرگ دولت است."

حسن روحانی امروز در جمع نمایندگان مجلس با بیان اینکه “درشت سخن گفتن در برابر دشمن” راه حل نیست، گفته بود: “سخن گفتن و فریاد زدن گاهی ممکن است زیبا باشد اما حتما کافی نیست.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    خود کرده را تدبیر نیست  که ثنا گویی خود و دروغگوی شعار انقلابی نیست  بلکه خود گول زنی است و عوام  فریبی!