ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه به دليل برنامه‌ريزی برای جشن تولد رهبر ايران عذرخواهی کرد

 سپاه شيراز با انتشار بيانيه‌ای

 سپاه شيراز با انتشار بيانيه‌ای به دليل برنامه‌ريزی برای برگزاری جشن تولد آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی عذرخواهی کرد.

به گزارش تارنمای محلی شيرازنا، سرهنگ حميدرضا گرامی، فرمانده "سپاه بقيه‌الله" شيراز اعلام کرد: "در پی انتشار خبر برگزاری جشن سالروز ميلاد مقام معظم رهبری در شهر شيراز و اظهار نگرانی جمعی از مردم ولايت‌مدار، به اطلاع می‌رساند اين مراسم از سوی عده‌ای جوانان و يکی از حوزه‌های مقاومت زير مجموعه ناحيه بقيه‌الله شيراز برنامه‌ريزی شده بود، که با توجه به عدم اطلاع سپاه استان، به محض اطلاع سردار فرمانده سپاه فجر اين مراسم با تذکر و دستور ايشان لغو و تبليغات مربوطه جمع‌آوری گرديد."

اين مقام سپاه همچنين از "مردم و رهبر ايران" عذرخواهی کرده است.

شيرازنا پيشتر اين مراسم را "غيرعقلانی، توهين‌آميز، خلاف شرع و دور از انتظار" دانسته بود و نوشته بود: "آيا مسئولان سپاه که ادعای ولايت‌مداری و تبعيت از فرامين رهبر انقلاب را دارند، کمی هم فکر کرده‌اند که خسارت‌های اجتماعی اين‌گونه مراسم در جامعه و قضاوت مردم چه خواهد بود؟"

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    جام نیوز نوشت: به گزارش العربیه، آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده که "دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است." به گزارش العربیه، سیلویا به این خبرگزاری گفت: "می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست." !! وی افزود: "احمدی نژاد یک نوآور و مبدع در عصر ما است !!. او اپوزیسیون را خاموش !! و آمریکا را تهدید می کند." !!!