ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هزار آوا: معرفی ایمان حبیبی، آهنگساز و نوازنده پیانو

ایمان حبیبی، آهنگساز و نوازنده‌ی پیانوی جوان ایرانی-کانادایی، جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین استعدادهای جوان موسیقی نو و کلاسیک در کانادا تثبیت کرده است.

ایمان حبیبی، آهنگساز و نوازنده‌ی پیانوی جوان ایرانی-کانادایی، جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین استعدادهای جوان موسیقی نو و کلاسیک در کانادا تثبیت کرده است. روزنامه‌ی «پِنتیکتون هرالد» او را «غولی در استعداد» می داند. آهنگ‌ها و اجراهای ایمان در آمریکا، کانادا و اروپا شنیده شده است. قطعات او توسط گروه‌ها و موسیقی‌دان‌های مطرحی همچون ارکستر سمفونی جورج پرینس، سیمون آزبُرن، گروه اِستندینگ وِیو و گروه کر داکاپو اجرا شده است. موسیقی حبیبی از رادیوهای برجسته‌ای در کانادا و آمریکا پخش شده است.
ایمان ده‌ها جایزه‌ی موسیقی در کارنامه خود دارد. از جمله در سال ۲۰۱۱، جایزه هنری شهردار ونکوور را به عنوان هنرمند جوان در موسیقی به خود اختصاص داده است. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی بین‌المللی آهنگ‌سازی پولی فونوس ۲۰۱۳ آمریکاست. موسیقی فیلم ایمان در دو دوره‌ی پیاپی در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ برنده جایزه بنیاد سوکان شده است.
حبیبی همچنین برنده جوایز متعددی به عنوان نوازنده پیانو در گروه دو پیانوییِ پیانو پیناکل است. مجله موزتا اِستون از اجرای پیانویی گروه پیانو پیناکل به عنوان «شوقی حقیقی» و «اجرایی با قدرت» یاد کرده است.
ایمان، مدرک فوق لیسانس خود را در سال ۲۰۱۰ در رشتهٔ آهنگ‌سازی و در سال ۲۰۰۸ در رشته پیانو از دانشگاه بریتیش کلمبیا گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.