ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت با مرخصی دانشجوی زندانی مجيد توکلی

با گذشت بيش از سه

با گذشت بيش از سه سال و نيم از زندانی شدن مجيد توکلی، فعال دانشجويی درخواست‌های خانواده وی برای حق مرخصی او بی‌نتيجه مانده است.

تارنمای دانشجونيوز به نقل از يکی از نزديکان مجيد توکلی نوشته است دادستانی تهران بارها در پاسخ به اين درخواست خانواده توکلی، وزارت اطلاعات را مخالف مرخصی وی معرفی می‌کردند اما اکنون مشخص شده است که دادستان تهران به کارشکنی در اين رابطه پرداخته است.

بنا به اين گزارش جلوگيری از مرخصی مجيد توکلی در حالی صورت می‌گرفت که در شهريورماه سال ۱۳۹۱، وثيقه‌ای به مبلغ ۶۰۰ ميليون تومان برای مرخصی وی صادر و توديع شده بود.

فرد نزديک به خانواده توکلی گفته است: “اگر به مجيد مرخصی ندهند و به اين شکنجه خانواده به واسطه پاسکاری بين وزارت اطلاعات و دادستانی ادامه دهند خانواده توکلی هم اين سکوت را خواهد شکست و تمام اتفاقات و نامه‌نگاری‌های انجام‌شده را منتشر خواهد کرد".

مجيد توکلی، دانشجوی رشته مهندسی کشتی‌سازی دانشگاه صنعتی امير کبير (پلی تکنيک تهران) و عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی اين دانشگاه، در ١۶ آذر سال ١٣٨٨برای سومين بار بازداشت شد.

وی در دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام “اجتماع و تبانی عليه نظام”، “تبليغ عليه نظام”، “توهين به رهبری” و “توهين به رياست جمهوری” به هشت سال و نيم حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سياسی و پنج سال ممنوعيت از خروج از کشور محکوم شد.

مجيد توکلی، هم‌اکنون در زندان رجايی‌شهر کرج به‌سر می‌برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.