ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با خانم نویسنده: کتاب «دختر خوب» از یاسمین درزنیک

كبرى در اوايل دهه ١٣٠٠ به دنيا آمده است، هنوز كاملا به سن بلوغ نرسيده كه برادرش او را، به عنوان هديه قمار به سهراب تقديم مى كند.

دختر خوب، رمان-خاطره‌ای است که یاسمین درزنیک، نویسنده ایرانی-آلمانی-آمریکایی به زبان انگلیسی منتشر کرده است. این شرح زندگانی لیلا، مادر یاسمین است که در برگیرنده یک داستان جالب و عبرت‌انگیز و در عین حال سرگرم کننده است. لیلا دختر کبری است و کبری دختر پرگل. کبری در اوایل دهه ۱۳۰۰ به دنیا آمده است، هنوز کاملاً به سن بلوغ نرسیده که برادرش او را، به عنوان هدیه قمار به سهراب تقدیم می‌کند. سهراب یک جوان تهرانی و از خانواده متوسطی ست. محصول این رابطه لیلا است و نادر. لیلا به نوبه خود در سن یازده سالگی خواستگاری پیدا می‌کند که دچار حالتی سادیسمی ست. دختر جوان در دوازده سالگی عروس می‌شود و در سیزده سالگی دختری به نام سارا به دنیا می‌آورد. این ازدواج اندکی بعد به دلیل رفتارهای غیر عادی شوهر لیلا منجر به طلاق می‌شود. لیلای شانزده ساله به تشویق پدرش دوباره به مدرسه بازمی‌گردد و اندکی بعد به نزد برادرش به آلمان می‌رود. او با مردی آلمانی آشنا شده و ازدواج می‌کند که محصول این ازدواج یاسمین درزنیک است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.