ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار ۱۳ دانشجو به اداره اطلاعات شيراز

دست‌کم ۱۳ دانشجوی دانشگاه علوم

دست‌کم ۱۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شيراز به اداره اطلاعات احضار شده‌اند.

به گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، اين دانشجويان "به صورت تلفنی" به ساختمان پلاک ۱۰۰ اداره اطلاعات شيراز احضار و پس از چند ساعت بازجويی آزاد شده‌اند.

بر پايه اين گزارش اغلب دانشجويان احضار شده از "فعالان ستاد حسن روحانی در شيراز" بوده‌اند و "به آنان تذکر داده شده انتخابات تمام شده و از اين پس هر گونه فعاليت غير قانونی بوده و با آن برخورد خواهد شد."

اين گزارش می‌گويد: "حداقل با خانواده سه تن از دانشجويان نیز تماس تلفنی گرفته شده و از آنان خواسته شده است که مراقب رفتار فرزندان خود باشند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | «هفت‌روز نامه» حقوق بشر ایران – شماره 7 – 7 مرداد 1392

    [...] احضار ۱۳ دانشجو به اداره اطلاعات شیراز رادیو زمانه ۱۳۹۲/۵/۵ دست‌کم ۱۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اداره اطلاعات احضار شده‌اند. [...]

  • فریبرز

    این ها تماما زیر نظر ایمانیه رئیس دانشکاه و صلاح رئیس حراست دانشگاه هست تا ایمانیه رئیس دانشگاه است واین فرد دانشگاه را به تکیه مذهبی تبدیل کرده و جو خفقان مذهبی ایجاد نموده دانشگاه علوم جزشکی شیراز همین خواهد بود.