ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کبک‌های پارک بمو، زنده در آتش سوختند

علی‌اکبر کاظمينی، فعال محيط زيست

علی‌اکبر کاظمينی، فعال محيط زيست گفته است در آتش‌سوزی پارک بمو در نزديکی شيراز "تعداد قابل توجهی کبک و تيهو و جوجه‌های آن‌ها در آتش سوختند و از بين رفتند."

کاظمينی، دبير مؤسسه ۱۳ فروردين به خبرگزاری مهر گفت: "در آتش‌سوزی هفته گذشته پارک ملی بمو تعداد زيادی از گونه‌های جانوری و گياهی در اين منطقه از بين رفتند و اين امر نگرانی دوستداران محيط زيست را به همراه داشت."

وی افزود: "اگر وضعيت به همين منوال ادامه داشته باشد پارک ملی بمو با اين همه تنوع زيستی که دارد در اثر غفلت از بين خواهد رفت."

به گفته وی عملکرد ستاد بحران استان فارس "در زمان بحران بسيار ضعيف است که می‌توان به آتش‌سوزی‌های اخير در عرصه های منابع طبيعی و محيط زيست استان اشاره کرد."

در يک هفته گذشته افزون بر آتش‌سوزی پارک بمو، جنگل‌های استهبان و پاسارگاد نيز دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    کب ها وتیهو و جوجه هاشون انکار دوست داشتن که جونش رو فدای آتیش گذاری خواسته های فک و فامیل آخوندها کنن که می خوان اونجا هتل و برج بسازن ...و خاک هاش هم بار کنن ببیرن دوبی بفروشن!!