ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از ۴۰۰ ايرانی در زندان‌های اندونزی ۴۷ نفر محکوم به اعدام‌اند

ديان ويرنجوريت، سفير اندونزی در

ديان ويرنجوريت، سفير اندونزی در ايران گفت: "حدود پنج هزار ايرانی در اندونزی در مکان‌هايی شبه زندان نگهداری می‌شوند. ۴۰۰ نفر در زندان هستند و ۴۷ نفر هم به خاطر حمل مواد مخدر محکوم به اعدام شده‌اند."

سفير اندونزی در ايران که با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت‌وگو می‌کرد افزود: "اين تعداد کمی نيست و ما دوست نداريم مردم کشوری به جای گردشگری برای ما توليد مشکل کنند."

ديان ويرنجوريت ايران را چهارمين کشور در ليست سياه اندونزی پس از افغانستان، پاکستان و سريلانکا عنوان کرد.

وی با بيان اين‌که "از هر ۱۰ نفر ايرانی که به اندونزی می‌آيند، پنج نفر آن‌ها باز نمی‌گردند"، گفت اندونزی ابتدا شرايط سفر به اين کشور را برای ايرانی‌ها آسان کرد، اما بعد با مشکلاتی روبه‌رو شد و سعی کرد قوانين سخت‌گيرانه‌تری از جمله رزرو هتل يا در اختيار داشتن بليط بازگشت و غيره را اعمال کند.

به‌گفته وی برخی مواقع از ايران و کشورهای همسايه به اندونزی می‌آيند تا از آن‌جا به طور غيرقانونی به استراليا بروند و يا برای اهدافی جز تفريح وارد اين کشور می‌شوند.

سفير اندونزی در ايران گفت: " ما می‌خواهيم ايرانی‌هايی که به اندونزی می‌آيند برای اهداف گردشگری بيايند، نه اين‌که از مسير اندونزی برای سفر به کشور ثالث استفاده کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    علی خامنه ای و آخوند ها و آخوندک ها در هر رکعت از نمازش از خداش تقاضا می کنن ...که الللهی اندونزی به چندین میلیون ایراون نشین وِیزا بده اونجا زندونیش کنه و همشون رو هم دار بزه ..که آخوندها نباید براشون گندم و ...آرد...روغن و غیرو ..برای شکم پرکردنشون از خارج بخرن و از جیب مبارکشون براشون خرج کنن !!