ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بريتانيا خواهان بهبود روابط با ايران شد

وزارت امور خارجه بريتانيا اعلام

وزارت امور خارجه بريتانيا اعلام کرد ويليام هيگ، وزير امور خارجه اين کشور در تماس تلفنی خود با علی‌اکبر صالحی، همتای ايرانی خود گفته است بريتانيا خواهان بهبود روابط با ايران است.

به گزارش آسوشيتدپرس ويليام هيگ به صالحی گفته است بهبود روابط دو کشور "گام به گام" و بر پايه "عمل متقابل" صورت گيرد.

وزير خارجه بريتانيا همچنين خواهان رفع نگرانی‌های غرب درباره برنامه اتمی ايران شده و افزوده حاضر است با صالحی در حاشيه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر ديدار کند.

روابط ايران و بريتانيا در سال‌های اخير به‌ويژه پس از حمله دو سال پيش به سفارت بريتانيا در تهران به تيرگی گراييد و اين کشور ضمن بستن سفارت خود در ايران ديپلمات‌های ايرانی را نيز از بريتانيا اخراج کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پ.ی

    بریتانیا یکی از عوامل اصلی رواج نافهمی و جهل درایران بوده،از شکل دهی به حکومت دینی جهل آفرین آخوندهای امی تا... نمونه های آخرش را هم که ملاحظه می فرمایین! نمیدانم مگر این ویرانه از این خراب تر هم میشود که این امت همیشه ...از وقوع نابودی به وسیله ی جنگ از آن وحشت دارد!!!

  • nader

    بریتانیا که ارباب و پناه دهنده همه رهبران اخوان المسلمین و طالبان بو ده هعچ موقع مشکلی با اینها نداشته .....