ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تحريف سخنان روحانی در مورد اسرائيل و بازتاب گسترده آن

نخستين انتشار سخنان امروز حسن

نخستين انتشار سخنان امروز حسن روحانی، رئيس‌جمهور جديد ايران در مورد اسرائيل از سوی برخی از خبرگزاری‌های داخلی ايران بازتاب جهانی گسترده‌ای يافت و جنجال برانگيز شد.

در اين خبر آمده بود روحانی امروز در مراسم روز قدس گفته است: "رژيم صهيونيستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنيای اسلام نشسته است و اين زخم بايد از بين برود."

به فاصله کمی پس از انتشار اين خبر رسانه‌های مختلف جهان از جمله ان‌بی‌سی، رويترز، آسوشيتدپرس، فاکس نيوز، ديلی تلگراف و نشريه‌ها و روزنامه‌های اسرائيلی يديعوت آحارونوت و جروزالم‌پست، به بازتاب آن پرداختند و سخنان روحانی را با سخنان ضداسرائيلی محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور کنونی ايران مقايسه کردند و گفتند از سياست "اعتدال" که روحانی وعده آن را داده بود خبری نيست.

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل نيز گفت روحانی با اين سخنان چهره واقعی خود را زودتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت، نشان داد.

پس از بازتاب گسترده اين سخنان رسانه‌های ايران اعلام کردند اين سخنان تحريف شده و روحانی گفته است: "در منطقه ما در سايه اشغال سرزمين فلسطين و قدس عزيز، زخمی بر بدن دنيای اسلام نشسته و اين يادآور آن است که مردم مسلمان اين حق تاريخی خود را فراموش نخواهند کرد و در برابر ظلم و تجاوز ايستادگی خواهند کرد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساهر

    خب راست گفته اسرائیل *** آشام است

  • behrooz

    خبرگزاری تسنیم لیستی از میهمانان خارجی که در مراسم تحلیف حضور دارند را منتشر کرده است که در راس آن عمر البشیر دیکتاتور سودانی که از سوی دادگاه بین المللی به اتهام جنایت جنگی تحت تعقیب است قرار دارد . در بین روسای دولتهای دعوت شده چند دیکتاتور بنام دیگر از جمله امام علی رحمان اف و بردی محمد اف هم حضور دارند و این در حالی است که برسر حضور یا عدم حضور افرادی در داخل که به نظام و ولایت فقیه التزام دارند از جمله محمد خاتمی دعواست . در این لیست، از اتحادیه اروپا تنها از خاویر سولانا از اسپانیا با عنوان مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا نام برده َشده است ، وی در حال حاضر مقامی ندارد .نگاهی به لیست و مقام اشخاصی که بنا بر خبر تسنیم حضور آنها قطعی شده است انزوای شدید بین المللی نظام را نشان می دهد

  • dara

    دیگربان: یحیی رحیم‌صفوی٬ مشاور نظامی علی خامنه‌ای با این ادعا که سپاه و بسیج در هیچ انتخاباتی «دخالت» نداشته‌اند٬ گفته سپاه در سال ۱۳۷۸ با «تصمیم» حسن روحانی وارد ناآرامی‌ها شد. رحیم‌صفوی این مطالب را در برنامه «شناسنامه» که شامگاه جمعه (۱۱ امرداد) از تلویزیون دولتی ایران پخش می‌شد٬ بیان کرده است.

  • haddi

    باید میگفت رژیم آخوندی  زخمی است که سال‌ها بر بدن ایران  نشسته است

  • nader

    گفته که:  رژیم صهیونیستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنیای اسلام نشسته است ......نگفته ؟!   

  • Majid

    زخمی که بر بدن دنیای اسلام نشسته آخوند است و ملا. تکه تکه کردن دین است به صد فرقه. جنگ ۸ ساله دو          کشور به اصطلاح مسلمان است. استقبال از نیروههای اشغالگر خارجی و پهن کردن فرش قرمز است توسط             جمهوری آخوندی به هنگام تصرف دو کشور مسلمان افغانستان و عراق است و غیره و غیره و نه اشک تمساح ریختن است از  برای قدس عزیز.