ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: "این دولت پاک‌ترین دولت است"

محمود احمدی‌نژاد شامگاه جمعه یازدهم

محمود احمدی‌نژاد شامگاه جمعه یازدهم مرداد ماه در اخرین گفت‌وگوی خود به عنوان رئیس‌جمهوری ایران گفت که او کمترین قول‌های اجرایی داده بود و ملت خودشان باید درباره عملکرد او قضاوت کنند.

او که در یک برنامه زنده تلوزیونی سخن می‌گفت، اضافه کرد: "این دولت پاک‌ترین دولت است، اگر چه تلاش کردند وصله هایی به دولت بچسبانند اما نچسبید."

او با بیان اینکه "بالاخره همه کارها در دست ما نبود"، گفت: "علیه دولت صحبت های بسیاری شد اما ما سکوت کردیم و فکر می‌کنم تبلیغات منفی علیه این دولت ادامه داشته باشد."

احمدی‌نژاد در پاسخ به فعالیت‌های آتی‌اش پس از پایان ریاست جمهوری گفت که مجوز یک دانشگاه "بزرگ بین‌المللی" را گرفته است.

او در رابطه با منابع مالی این دانشگاه توضیح داد: "ما و همکارانی که دانشگاه را تاسیس کردیم پولی نداریم که از خودمان بگذاریم، یک ساختمان از دولت به طور موقت گرفته ایم و از این طرف و آن طرف مقداری پول و کمک هایی را دریافت کردیم اما به هر حال هزینه تاسیس دانشگاه بسیار زیاد است.یک حساب در بانک ملت باز کردیم تا هر کس هر میزان کمک می تواند بکند تا هفتاد و شش میلیون ملت سهام دار این دانشگاه باشند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    حدس بزنیم وصله دروغین «هاله نور» را چه کسی در اول کار بر فرق سر احمدی نژاد چسپاند؟  وصله اول را که خود چسپاندی با دروغ تا ثریا میرود نطق هایت  بی فروغ. وخودستاییت گردت چون کرنا و بوق.