ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجله همکلاسی: آیا ۱۶ آذر متعلق به نظام است؟

کامران دانشجو، وزیر علوم دولت دهم، دو هفته پیش اظهاراتی داشته است مبنی بر این‌که، ۱۶ آذر، روز دانشجو، به نظام جمهوری اسلامی تعلق دارد. آقای دانشجو تلاش داشته است از عملکرد خود در دوران وزارت ۴ ساله‌اش دفاع کند.

در هفته‌ای که گذشت محمود احمدی‌نژاد، در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت دهم، مجوز تاسیس یک دانشگاه در تهران را اخذ کرد.
در واکنش به این خبر، محمدرضا عارف، از چهره‌های اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت : بنده تجربه محدودی در زمینه‌های علمی دارم و این تجربیات را در اختیار هر شهروند ایرانی از جمله آقای احمدی‌نژاد قرار خواهم داد.
فشارهای امنیتی بر دانشجویان در هفته‌‌ی گذشته همچنان ادامه داشت.
منابع خبری گزارش داده‌اند که با گذشت پنج روز از بازداشت مریم شفیع‌پور، فعال دانشجویی، از وضعیت وی هیچ اطلاعی در دست نیست.
از سوی دیگر، مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل دربند، از زندان بهبهان به زندان کارون اهواز منتقل شد.
همه این‌ها در حالی است که در هفته گذشته گزارش شد که طی یک ماه گذشته بیش از ۱۳ تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اداره اطلاعات این شهر احضار شده‌اند.
کامران دانشجو، وزیر علوم دولت دهم، دو هفته پیش اظهاراتی داشته است مبنی بر این‌که، ۱۶ آذر، روز دانشجو، به نظام جمهوری اسلامی تعلق دارد. این اظهارات در جلسه مطبوعاتی در دفتر خبرگزاری مهر عنوان شد. آقای دانشجو تلاش داشته است از عملکرد خود در دوران وزارت ۴ ساله‌اش دفاع کند.
در ارتباط با این اظهار نظر کامران دانشجو، با یک فعال دانشجویی در داخل ایران، گفتگویی انجام داده‌ایم.[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130803_Hamkelasi_FarshadMohammadi.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.