ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگهداری بیش از هزار ایرانی در زندان‌های پنج کشور آسیایی

بیش از هزار ایرانی در

بیش از هزار ایرانی در زندان‌های کشورهای کویت، عراق، آذربایجان، ژاپن و تایلند بازداشت هستند.

علی رئیس الساداتی، معاون وزیر دادگستری ایران به خبرگزاری مهر گفت که در کویت حدود ۲۳۰-۲۲۰ نفر، عراق حدود ۱۹۰ نفر، در آذربایجان حدود ۲۰۰ نفر، در ژاپن حدود ۳۰۰ نفر و در تایلند حدود ۱۷۰نفر شهروند ایرانی، زندانی هستند.

معاون وزیر دادگستری اضافه کرد که اولین و بیشترین جرم ایرانیان بازداشت شده در خارج از این کشور، مربوط به مواد مخدر است و عبور غیر مجاز،سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت و مسائل خانوادگی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گفته او در حال حاضر ایران با ۱۰ کشور کویت، اوکراین، سوریه، آذربایجان، قطر، ترکیه، هند، تایلند، افغانستان و بوسنی و هرزگوین تفاهم نامه انتقال محکومین را امضا کرده است.

بر اساس قانون انتقال محکومین، زندانیانی که حکم قطعی آنها صادر شده و شاکی خصوصی ندارند، با تمایل خود و کشوری در که آن زندانی هستند می توانند به ایران منتقل شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.