ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اظهار امیدواری کامرون به بهبود رابطه بریتانیا و ایران

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اظهار امیدواری کرد که انتخاب روحانی به ریاست جمهوری "فرصتی برای بهبود روابط دو كشور" باشد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرده که کامرون در این نامه آورده است: "امیدوار است انتخاب دكتر روحانی فرصتی در اختیار ایران قرار دهد كه روند متفاوتی برای آینده اتخاذ كند و باعث بهبود روابط دوجانبه انگلیس و ایران بصورت گام به گام و متقابل شود. "

کامرون در این نامه با اشاره به اینکه "بهبود روابط دوجانبه روندی تدریجی خواهد بود" از ایران خواست تا به‌صورت "سازنده و جدی" در مورد برنامه هسته ای خود با جامعه بین المللی تعامل كند.

روابط ایران و بریتانیا در سال‌های اخیر به‌ویژه پس از حمله دو سال پیش به سفارت بریتانیا در تهران به تیرگی گرایید و این کشور ضمن بستن سفارت خود در ایران دیپلمات‌های ایرانی را نیز از بریتانیا اخراج کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sedayemardomeiran

    [...] اظهار امیدواری کامرون به بهبود رابطه بریتانیا و ایران [...]

  • sina

    اعتدال کنید و  جواز بمب اتم  را به اقا بدهید تا   تعامل انجام شود!