ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال رفع فيلتر فيسبوک در ايران

با بازانتشار سخنان اکبر هاشمی

با بازانتشار سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس‌ مجمع تشخيص مصلحت که فيسبوک را "امر مبارکی در دنيا" دانسته، منابع خبری از احتمال رفع فيلتر اين شبکه اجتماعی در ايران خبر داده‌اند.

تارنمای انصاف‌ نيوز در اين باره نوشت: "چند روز پس از روی کار آمدن رسمی دولت دکتر روحانی، سايت هاشمی رفسنجانی در اقدامی معنادار و همزمان با درخواست‌ها و خوش‌بينی کاربران فيسبوک به رفع فيلتر اين شبکه‌ اجتماعی در ايران، جمله‌ای مثبت از هاشمی رفسنجانی را که سال گذشته بيان شده بود بازنشر کرد؛ در حالی که تا کمتر از دو هفته‌ی ديگر وزير جديد ارتباطات بر کرسی می‌نشيند و آن زمان کليد دولت امکان باز کردن قفل فيلترينگ را خواهد داشت."

هاشمی رفسنجانی گفته است: "امروز يک صفحه فيس بوک تبديل به موضوع خبری تمام دنيا می‌شود برخلاف عده‌ای که فکر می‌کنند اين جريان‌ها خطرناک است ما فکر می کنيم که اين جريان امر مبارکی در دنياست."

انصاف‌ نيوز افزوده است: "شنيده‌ها حاکی از تصميم دولت روحانی برای گشوده شدن دايره‌ سايت‌هايی است که به دلايل عجيب و يا با نگاهی سياسی فيلتر شده‌اند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشر ایران ـ شماره 9 ـ 20 مرداد 1392

    [...] احتمال رفع فیلتر فیسبوک در ایران رادیوزمانه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ با بازانتشار سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت که فیسبوک را “امر مبارکی در دنیا” دانسته، منابع خبری از احتمال رفع فیلتر این شبکه اجتماعی در ایران خبر داده‌اند. [...]