ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت کابینه‌ی حسن روحانی

مجلس ایران، امروز ۲۱ مرداد، بررسی رای اعتماد به کابینه‌ی حسن روحانی را آغاز کرد. ۶۵ نفرنماینده‌ی موافق و مخالف با برنامه و وزرای پیشنهادی روحانی ثبت نام کرده‌اند‌.

مجلس ایران، امروز ۲۱ مرداد، بررسی رای اعتماد به کابینه‌ی حسن روحانی را آغاز کرد. رییس جمهور تازه، کلیات برنامه‌اش را تشریح کرد و در مورد وزرای پیشنهادی‌اش آن‌ها را فراجناحی و بهترین گزینه‌ی کنونی توصیف کرد.

بهبود فضای کسب و کار، الویت‌های اقتصادی و ادامه‌ی طرح هدفمندی یارانه‌ها از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ی کلی دولت خواهد بود.

۶۵ نفرنماینده‌ی موافق و مخالف با برنامه و وزرای پیشنهادی روحانی ثبت نام کرده‌اند‌. سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر پیشنهادی دفاع، تنها کسی است که نماینده‌ای در مخالفت با او ثبت نام نکرده است.

حسین‌علی حاجی دلیگانی، یکی از نمایندگان مخالف، برخی وزرای پیشنهادی را فاقد صلاحیت دانست. او نیمه‌تمام ماندن ۴۰ هزار طرح عمرانی و ادامه‌ی طرح یارانه‌ها بدون آن که محل اعتبارات آن معلوم باشد را مطرح کرد.

احمد بخشایشی یکی دیگر از مخالفان دولت یازدهم، این دولت را دولت سالمندان و نیز شرکت سهامی توصیف کرد که هرکدام از افراد سهمی گرفته‌اند؛ آخوندی سهم ناطق نوری، پورمحمدی سهم آملی لاریجانی و حجتی سهم عبدالله نوری.

عطاء‌الله حکیمی، یکی دیگر از نمایندگان مجلس، بیشتر وزرای پیشنهادی را اصحاب فتنه و تحصیل‌کردگان غربی خواند. او پیش‌بینی کرد به‌زودی فائزه و یاسر هاشمی هم به این افراد افزوده شوند.

ایرج ادیب‌زاده، برای بررسی بیشتر فضای مجلس در نخستین روز از جلسه رای اعتماد مجلس به برنامه و وزرای پیشنهادی روحانی با مرتضی کاظمیان روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی در پاریس گفت‌وگویی داشته است.

[podcast]http://www.zamahang.com/podcast/2010/20130812_MortezaKazemian_Parliment_Ray_Etemad_IrajAdibZadeh.mp3[/podcast]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.