ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال ايران از برگزاری مذاکرات هسته‌ای در قزاقستان

کايرات ساری‌بای، معاون وزير امور

کايرات ساری‌بای، معاون وزير امور خارجه قزافستان اعلام کرد که ايران از پيشنهاد برگزاری دور جديد مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ در قزاقستان استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ريا نووستی، ساری‌بای در نشست خبری در آستانا گفت: "قزاقستان آماده است در آينده نيز خدمات تدارکاتی خود را ارائه داده و در صورت نياز به پيشرفت روند مذاکره بين ايران و گروه ۱+۵ در مورد برنامه هسته‌ای اين کشور ياری رساند".

گروه ۱+۵ شامل کشورهای آمريکا، روسيه، چين، بريتانيا، فرانسه و آلمان می‌شود.

معاون وزير امور خارجه قزاقستان با اشاره به استقبال ايران از پيشنهاد برگزاری دور جديد مذاکرات در قزاقستان، افزود: "ما انتظار داريم که پس از تشکيل دولت جديد جمهوری اسلامی، گروه ۱+۵ مکان مذاکرات بعدی را قطعی کند".

پيش از اين، نورسلطان نظربايف، رئيس‌جمهور قزاقستان در ديدار با حسن روحانی، رئيس‌جمهور جديد ايران پس از مراسم تحليف وی، آمادگی کشور خود را برای ميزبانی دور جديد اين مذاکرات اعلام کرد.

آخرين دور مذاکرات ايران و گروه ۱+۵ در روزهای ۱۶ و ۱۷ فروردين ماه (پنجم و ششم آوريل) در آلماتی قزاقستان برگزار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.