ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت نوکيشان مسيحی در تهران و اصفهان

يک منبع آگاه به کمپين

يک منبع آگاه به کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گفت که در جريان يورش ماموران امنيتی لباس شخصی به يکی از کليساهای خانگی در غرب تهران، در روز جمعه ۱۸ مردادماه جاری، تعدادی از نوکيشان مسيحی بازداشت شدند، که اسامی سه تن از آنان پرهام فرازمند، سارا سردسيريان، صديقه کيانی و مونا فضلی است.

بنا به اين گزارش دستگيری اين افراد با ضرب و شتم و تهديد افرادی که در آن محل مشغول نيايش هفتگی بودند صورت گرفت و مأموران به تفتيش محل مذکور و تلفن همراه و وسايل حاضران در محل پرداختند.

هفته گذشته منابع خبری از بازداشت سه تن از نوکيشان مسيحی اصفهان به نام‌های صديقه اميرخانی، مهناز رفيعی و محمدرضا پيمانی خبر داده بودند که از وضعيت آن‌ها اطلاعی در دست نيست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    اینان نمی دانند که تمام ادیان یک هدف را تعقیب میکنند و آن یکتا پرستی است و کار تمام انبیا ء در یک راستا است . مایه شرمندگی حکومت اسلامی است که چنان روشی پیش گرفته که این جوانان می پندارند که تغییر دین دهند بهتر است !