ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"محسن هاشمی گزينه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران است"

يک عضو شورای شهر تهران

يک عضو شورای شهر تهران گفت: "محسن هاشمی رفسنجانی گزينه اصلاح‌طلبان و تعدادی از اعضای مستقل شورای شهر برای شهرداری تهران است."

محسن سرخو به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: "بعد از تشکيل جلسات شورای شهر که از ۱۲ شهريور آغاز می‌شود دو دستور کار مورد بررسی قرار می گيرد؛ دستور اول انتخاب هيئت رئيسه و دستور دوم انتخاب شهردار تهران می‌باشد که گزينه مطرح شده برای اين پست محسن هاشمی خواهد بود."

محسن هاشمی پيشتر مديرعامل متروی تهران بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    ای کاش احمدی‌نژاد با خامنه‌ای می‌رفت! ناصر مستشار ملانصرالدين ميره پيش داروغه و ميگه: جناب داروغه طوطی من گم شده. داروغه ميگه: خوب به ما چه؟! ملا ميگه: فقط خواستم بگم اگه اين طوطی پيدا شد، هر فحشی که به شما و جناب حاکم داد، نظر شخصی خودشه! شيخ حسن روحانی عمق خرابی های کشور را بسيار عميق تر از آنچه تصور می کرد يافته است و رفسنجانی برای هشتصد ميلياردلار از دست رفته اشک می ريزد. با انتخاب شيخ حسن روحانی بارديگر بر سر مردم خود فريب ايران کلاه گشادی رفت تا عمر حکومت اسلامی به دراز بپيوندد! همه حاميان کروبی و موسوی به توبه کردن وادار شده اند تا بتوانند در دوران دولت شيخ حسن روحانی حيات سياسی داشته باشند! نزديک به هشتاد انسان بی گناه در جنبش سبز با فرمان خامنه ای از پای در آمدند اما ولی فقيه همچنان نور افشان دولت مداران حکومت اسلامی است. اصلاح طلبان از همه شروط خود برای شرکت در انتخابات رياست جمهوری دروه يازدهم باز پس زدند تا همچنان زير قبای ولی فقيه بمانند تا به حيات سياسی خفت بار خود ادامه دهند. اصلاح طلبان با اعمال فريبنده و مرموز خود، مردم فلک زده ايران را به جمود سياسی و مسخ روحی و روانی کشانده اند و جهانيان ديگر هيچ اعباری به ملت ايران قائل نيستند!

  • nader

    وای بحال اصلاح طلبان که یکشبه از سبز بنفش شدند.  وای بحال مردم .