ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنگ فرهنگی زمانه: مروری بر مهم‌ترین رویداد‌ای فرهنگی هفته گذشته، واکنش‌ها به انتصاب محمد علی نجفی

انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان رییس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در ایران در برنامه امروز جنگ فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد

در برنامه "جنگ فرهنگی" این هفته به این موضوع‌ها خواهیم پرداخت:
بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر در یک کنسرت عمومی در تهران؛ نمایش فیلم جدید ورنر هرتسوگ علیه حکم اعدام در آمریکا؛ فیلم نوبتی امیر کوستاریتسا در باره زندگی رئیس‌جمهور اروگوئه؛ نگاهی گذرا به کارنامه محمد زهرایی، مدیر انتشارات کارنامه، به مناسبت درگذشت او بر اثر سکته قلبی؛ گفت‌وگوی اورهان پاموک، نویسنده تُرک برنده جایزه نوبل ادبیات با روزنامه زوددویچه‌ تسایتونگ آلمان و سخنان انتقادی او علیه سیاست غرب در برابر کودتای مصر؛ شصت و ششمین دوره جشنواره لوکارنو و  تکذیب بحث حذف سانسور از جانب علی جنتی، وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران.

 در بخش پایانی هم نگاهی خواهیم داشت به سابقه کاری محمد علی نجفی، رییس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در برنامه بیژن روحانی، گزارشگر رادیو زمانه در لندن.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    ندای سبز آزادی  - نتایج بازرسی احمدی نژاد از دانشگاه آزاد برادران دانشجو بازرسی ویژه ریاست جمهوری در آخرین روز مسئولیت احمدی نژاد، در گزارش جالبی، از مواردی از تخلفات و موارد رخ داده در این دانشگاه در دوره ریاست کوتاه برادارن دانشجو پرده برداشته است. به گزارش آینده، در این گزارش که روز 12 مرداد، یعنی دقیقا آخرین روز مسئولیت احمدی نژاد صادر شده است، به مواردی همچون به کارگیری خویشاوندان دانشجو در ستاد مرکزی و سایر واحدهای دانشگاه آزاد، استفاده از دیتاسنتر دانشگاه آزاد برای تبلیغات انتخاباتی خسرو دانشجو، برادر فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه آزاد، بسیج کردن گروهی از پرسنل واحد علوم تحقیقات برای فعالیت در ستاد تبلیغاتی خسرو دانشجو، استفاده از بودجه دانشگاه و پرداختن آن به برخی تشکلها برای هزینه کردن در ستاد یکی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره شده است. همچنین در بخش دیگری از این گزارش 24 بندی، به موارد جالبی نظیر برگزاری میهمانی خاص در برج میلاد و واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد از بودجه این دانشگاه که با شهریه دانشجویان تامین می‌شود، تغییرات مشکوک در حساب‌های بانکی دانشگاه، راکد نگه داشتن حساب سپرده های متمرکز و افتتاح حسابی پرگردش در یک شعبه خاص و آوردن وجوه حساب‌های واحدهای مختلف دانشگاه به یک حساب خاص اشاره شده و بابت آنها توضیح خواسته شده است. اهمیت این گزارش آن است که هرچند به مدیریت طولانی مدت عبدالله جاسبی انتقادات زیادی وارد بود، استدلال اصلی برای تغییر مدیریت این دانشگاه، پایان دادن به شبیه همین موارد بود، اما برخی شواهد و قرائن حاکی است تفاوت چندانی در این گونه مسایل رخ نداده و حتی گاه به نظر می رسد بیشتر هم شده است.