ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موافقت سوریه با بازدید سازمان ملل از محل حملات شیمیایی

سوریه طی بیانیه‌ای که از

سوریه طی بیانیه‌ای که از تلوزیون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد به تیم بازرسی سازمان ملل متحد اجازه داده تا از محلی که هدف حمله شیمیایی قرار گرفته بازدید کند.

آتش‌بس موقت در منطقه وقوع این حمله شیمیایی در جنوب دمشق برای تامین امنیت بازرسان سازمان ملل از دیگر موارد مورد توافق سوریه است.

این بیانیه که روز یکشنبه، سوم اردیبهشت ماه منتشر شده، با اعلام اینکه بر سر زمان این بازدید توافق شده، آورده است که تا هنگام انجام این بازدید زمان آن اعلام نخواهد شد.

چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه جاری همزمان با حضور بازرسان سازمان ملل متحد در سوریه برای تحقیق درباره حملات شیمیایی که پیش از این گزارش شده بود، منطقه‌ای در جنوب دمشق بار دیگر هدف حملات شیمیایی قرار گرفت. دولت سوریه و مخالفانش یکدیگر را به دست داشتن در این حملات متهم می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • karim

    در پی اتهام‌های جدیدی که علیه رژیم بشار اسد مطرح شده، سناتور جمهوری‌خواه جان مک‌کین، رئیس‌جمهور آمریکا را به "انفعال" متهم کرد. وی به شبکه سی‌ان‌ان گفت که بشار اسد این "انفعال" را "چراغ سبزی" برای جنگ‌طلبی خود تعبیر خواهد کرد.

  • darya

    یک مقام ارشد دولت اوباما می گوید تقریبا تردیدی وجود ندارد که نیروهای دولتی سوریه با سلاح شیمیایی به محلی در حومه دمشق حمله کرده اند. این مقام به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که کارشناسان اطلاعاتی آمریکا براساس "تعداد قربانیان، عوارضی که در کشته شدگان یا مجروحان دیده شده و سخنان شاهدان" به این نتیجه رسیده اند. او افزوده که به اعتقاد کاخ سفید، تاخیر حکومت سوریه در دادن اجازه بازدید از محل برای آن بوده است تا شواهد حمله شیمیایی به تحلیل رود و این شواهد با تداوم حملات با خمپاره به محل هرچه بیشتر مخدوش خواهد شد. وزیران خارجه فرانسه و بریتانیا هم گفته اند که تمامی شواهد و قرائن حاکی است که نیروهای دولتی سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده اند.

  • darya

    ويليام هيگ، وزير امور خارجه بريتانیا گفته است که احتمالا آثار و شواهد استفاده از سلاح شيميايی در حومه دمشق پيش از بازديد بازرسان سازمان ملل از بين برده شده است.!!