ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امير اسلامی از وکلای دراويش زندانی در بيمارستان بستری شد

امير اسلامی از وکلای زندانی

امير اسلامی از وکلای زندانی دراويش در بند ۳۵۰ اوين به بيمارستان طالقانی منتقل و در آن‌جا بستری شد.

به گزارش تارنمای مجذوبان نور، امير اسلامی به دليل درد شديد معده و خونريزی دستگاه گوارش به دستور بهداری اوين به اين بيمارستان در تهران منتقل شده است.

بنا به اين گزارش وی مدت‌هاست از بيماری معده و روده رنج می‌برد اما در روزهای اخير بيماری وی شدت پيدا کرد به طوری که به دفعات دچار استفراغ‌های خونی می‌شده است اما با اين حال از اعزام وی به مراکز درمانی جلوگيری به عمل آمده بود.

همسر اين درويش گنابادی گفته است از زمانی که امير اسلامی را به بيمارستان منتقل کرده‌اند حتی برای چند دقيقه نيز اجازه ملاقات با او را به وی نداده‌اند.

وی از وضعيت همسرش اظهار نگرانی کرد و گفت با بيماری قلبی و وضعيتی که از گذشته دارد نگران آن است که همچون بارهای پيشين معالجه را نيمه‌کاره بگذارند و همسرش را به زندان بازگردانند.

امير اسلامی از اواخر دی‌ماه ۹۱ تا فروردين‌ماه ۹۲، بيش از ۹۰ روز را در سلول‌های انفرادی بند امنيتی ۲۰۹ زندان اوين گذرانده بود که محيط بسته سلول و عدم هواخوری، حال جسمی وی را از گذشته وخيم‌تر و باعث تشديد تپش قلب و بيماری معده و روده شده است.

امير اسلامی از فعالان حقوق دراويش است که به‌همراه شش تن ديگر از وکلای دراويش و مديران سايت مجذوبان نور نزديک به دو سال است در بندهای امنيتی زندان اوين در حبس می‌باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیران آذری

    جای اندوه بسیار است که بر مردم با مرد اینگونه ستم میشود. ولی این دلیل نمی شود که بجای درویشان بنویسید دراویش . درویش پارسی را چرا جمع «مکسّر» عربی می بندید؟