ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمع‌آوری ماهواره در سنندج يک زن را به کشتن داد

ورود نيروهای پليس به داخل

ورود نيروهای پليس به داخل يک خانه برای جمع‌آوری تجهيزات دريافت شبکه‌های ماهواره‌ای باعث مرگ يک زن شد.

به گزارش تارنمای "کردپا"، چند روز پيش زن جوانی در سنندج به دليل ترس از ورود سرزده‌ مأموران انتظامی جهت جمع‌آوری ديش ماهواره، به هنگام پايين آمدن از پشت‌بام خانه سقوط کرد و جان سپرد.

بر پايه اين گزارش عمليات "کماندويی" مأموران در جمع‌آوری ديش ماهواره موجب می‌شود که اين شهروند کُرد با پريدن به تراس و سقوط به حياط خانه جان خود را از دست می‌دهد.

اين گزارش افزوده است: "طی سال‌های اخير جمع‌آوری ماهواره در مناطق کُردنشين ايران به سبب وجود شبکه‌های فضايی وابسته به احزاب کُرد اپوزيسيون و نيز متعلق به حکومت اقليم کُردستان به صورت هميشگی و ضربتی اجرا می‌شود که در اکثر اين نوع اقدامات، مأمور انتظامی فاقد برگه‌ ورود به منزل از مراجع ذی‌صلاح هستند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    جنازه عطاالله رضوانی، شهروند ۵۴ ساله و بهائی ساکن بندرعباس در یکی از جاده‌های متروکه و خارج از شهر پیدا شد. خانواده او در مصاحبه با "روز" می‌گویند که وی ساعت ۹ شنبه شب از منزل خارج شده و یک روز بعد، اداره آگاهی خبر قتل او را به آن‌ها داده است: "با گلوله از پشت سر به او شلیک کرده‌اند هیچ یک از وسایل ماشین او و وسایل شخصی‌اش هم دست نخورده و فقط موبایل او را با خود برده‌اند". کورش رضوانی، فرزند عطالله رضوانی و همچنین نوید اقدسی، پسرخاله مقتول به "روز" می‌گویند هیچ انگیزه شخصی برای چنین قتلی وجود نداشته و خانواده، بستگان و آشنایان آن‌ها معتقدند این قتل با مسائل عقیدتی مرتبط بوده است. آقای رضوانی، از بهائیان شناخته شده شهر بندرعباس،به گفته خانواده‌اش، بار‌ها از سوی اداره اطلاعات این شهر تحت فشارهای مختلف قرار گرفته بود