ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس‌جمهور ونزوئلا: آمريکا پشت طرح سوء‌قصد به‌ جان من قرار دارد

نيکلاس مادورو، رئيس‌جمهور ونزوئلا آمريکا

نيکلاس مادورو، رئيس‌جمهور ونزوئلا آمريکا را متهم ساخت که در طرح سوءقصد به جان وی دست دارد.

به گزارش خبرگزاری روسی ريا نووستی، روز گذشته وزارت کشور ونزوئلا از بازداشت دو شهروند کلمبيايی به اتهام دست داشتن در طرح سوءقصد به جان نيکلاس مادورو در خاک آمريکا، بازداشت کرد.

مادورو امروز در تلويزيون ملی ونزوئلا گفت: "ما مدارک کافی داريم که طرح توطئه قتل به‌طور مستقيم از آمريکا آمده است."

به‌گفته مادورو، لوئيس پوسادا کاريلس، تروريستی که از سال ۱۹۶۰ با سازمان سی‌آی‌ای به‌ويژه در رابطه با کوبا و ونزوئلا همکاری کرده، در طراحی اين سوءقصد نقش داشته است.

مادور در سخنان خود باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا را خطاب قرار داد و گفت: "آيا رئيس‌جمهور اوباما در اين‌باره چيزی نمی‌داند؟ آيا او آن‌قدر درمانده است که بدون آگاهی وی قصد کشتن رئيس دولت يک کشور آمريکای لاتين را می‌کنند؟ يا اين‌که خود او تصميم گرفته است که مرا نابود کنند؟"

پيش از اين نيز مقام‌های ونزوئلايی چند بار از توطئه سوءقصد به جان نيکلاس مادورو خبر داده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تهمورث

    حضرتی نیکلاس ادرورو مثل همتای قبلی یعنی چاورز و حضرتی احمدی نژاد دوچار توهم است . مشکلات عدیده اقتصادی و تصمیمات بدور از خرد رژیم افت تعداد رای دهندگان ونزوئلائی وو سبب شده ایشان یا در مقبره چاورز شب را بروز میرساند و یا با عیسی مسیح هم سخن میشود و یا اینکه جدیدا کشف نموده که میخواهند اورا ترور نمایند!!. واقعا بایستی بحال کشور هائی از این دست گریست که نان ندارند بخورند و زمادران آن بملت برای ازدیاد اشتها پیاز تعارف مینماین.