ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست جامعه جهانی بهایی برای رسیدگی به قتل عطاالله رضوانی

جامعه جهانی بهائی طی بیانیه‌ای

جامعه جهانی بهائی طی بیانیه‌ای خواستار رسیدگی "فوری" به قتل عطاالله رضوانی، شهروند بهایی در شهر بندرعباس شد.

به گزارش تارنمای کمپین بین‌المللی حقوق بشر درایران، در این بیانیه از دولت حسن روحانی خواسته شده "تعهدش را به بر پا داشتن عدالت و تأمین حقوق بشر برای همه ایرانیان به نمایش بگذارد."

بانی دوگال، نمایند ارشد جامع جهانی بهائی در سازمان ملل متحد با بیان اینکه عطاالله رضوانی "با انگیز تعصب دینی" به قتل رسیده، خواستار آن شده که حکومت ایران "به موجب وظایف بین‌المللی‌اش، بدون تأخیر به این مسئله رسیدگی کند."

عطاالله رضوانی،عضو سابق هیات سه نفری خادمین جامعه بهائی بندرعباس شنبه شب، دوم شهریور ماه جاری با شلیک گلوله از پشت سر در بندرعباس به قتل رسید.

به گزارش جامعه جهانی بهائی از سال ۱۳۸۳ (۲۰۰۵) تا کنون دست‌کم ۹ شهروند بهایی در ایران، "به قتل رسیده یا در شرایط مشکوک درگذشته‌اند" و ۵۲ تن دیگر از سوی " عاملان حکومت، مأموران لباس شخصی یا مهاجمان ناشناس" مورد تهاجم فیزیکی قرار گرفته‌اند و تمامی این رویدادها بدون پیگرد مانده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.