ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار فرمانده سپاه ایران نسبت به اقدام نظامی علیه سوریه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هشدار داد که واکنش‌ها به حمله نظامی به سوریه، فراتر از مرزهای این کشور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرلشکر محمدعلی جعفری، روز شنبه، نهم شهریور ماه در در حاشیه جلسه شورای عالی امنیت ملی گفت: "تصور آمریکا از توانایی محدودسازی مداخله نظامی در سوریه توهمی بیش نیست."
این فرمانده نظامی اضافه کرد: "کسانی که در این مداخله با آمریکا مشارکت کنند دچار بحران‌های زودرس در امنیت ملی خود خواهند شد."
از سوی دیگر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر پنج روزه هیات پارلمانی ایران به سوریه و لبنان خبر داد.
براساس این گزارش، پیام‌ اول این سفر به مقامات لبنان و سوریه اعلام "مخالفت دولت و ملت ایران با هر نوع دخالت نظامی بیگانه در امور سوریه" است.
به گفته حسین نقوی حسینی، این هیات امروز، شنبه نهم شهریورماه راهی لبنان شد و با مقامات لبنان و حزب‌الله ملاقات خواهد داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    امروز این سناریو حمله به کمپ اشرف را راه انداختند تا فشارها را از سوریه بردارند و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند . سیاست کثیف و پیچیده است و آمریکا هم دوباره ژست دموکراسی به خود گرفته و حقیقت این است که با چراغ سبزی که به حکومت فاسد و جنایتکار سوریه داده در واقع این پیام را میدهد که هر چه در توان داری مردم خودت را بکش ولی فقط با سلاح شیمیائی نکش مبادا ژست دموکراسی ما خدشه دار شود . لعنت به سیاست کثیف .

  • jamal

    "سازمان جمهوریخواهان ایران" و "اتحاد برای پیشبرد سکولار دمکراسی در ایران" با صدور بیانیه مشترکی، از جمهوری اسلامی خواسته اند، "پای ایران را به جنگ تازه ای در منطقه نکشاند." در این بیانیه با اشاره به حمایت های جمهوری اسلامی از رژیم بشار اسد آمده است: " از آغاز تشدید بحران سوریه و سرکوب خونین اعتراضات مخالفان توسط رژیم بشار اسد که به جنگ داخلی کنونی کشید، حکومت جمهوری اسلامی تحت رهبری مستقیم آقای خامنه ای، با حمایت سرسختانه از رژیم بشار اسد و با صرف میلیون ها دلار بودجه کشور، حمایت های مالی و تسلیحاتی، اعزام نیروهای ویژه سپاه پاسداران و آموزش ها و همکاری های امنیتی، در کشتار مردم سوریه و تشدید آتش جنگ داخلی در این کشور نقش داشته است. این دخالت تا آنجا پیش رفته که رهبران جمهوری اسلامی و فرماندهان سپاه به خطر افتادن رژیم بشار اسد را خط قرمز خود اعلام کرده و مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار به پیروی از این سیاست به خود اجازه داد بگوید: "اگر دشمن بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد، اولویت با اینست که ما سوریه را نگه داریم" در ادامه بیانیه این دو تشکل آمده است: نگرانی تازه و تاسف عمیق در این است که طی روزهای اخیر و با شدت گرفتن تنش ها بر سر کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه نیز، این سیاست جمهوری اسلامی تحت رهبری ولی فقیه ادامه داشته و از علی لاریجانی رئیس مجلس تا برخی فرماندهان سپاه و رسانه های حکومتی، به تهدیدها و اظهارات تحریک آمیز دیگری در این زمینه دست زده اند.

  • hamid

    مخالفت دولت و ملت ایران !!! با هر نوع دخالت نظامی بیگانه در امور سوریه” است.!! مردم ایران از شما و حکومت جانی اسد بیزار هستند. 

  • sara

    از حالا افسران اسد جانی در سوراخ قایم شدند.