ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تورم در مرداد ماه به ۳۵.۱ درصد رسید

مرکز آمار ایران از افزایش

مرکز آمار ایران از افزایش نرخ تورم در ۱۲ ماه منتهی به مردادماه سال جاری به ۳۵.۱ درصد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز آمار، نرخ تورم نقطه به نقطه ( ماهانه) را در مرداد ماه ۳۸.۴ درصد ثبت کرده است.
بر اساس این گزارش نرخ تورم شهری در ۱۲ ماه منتهی به مرداد ۱۳۹۲ نسبت به تورم در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۲ افزایش پیدا کرده است. نرخ تورم دوازده ماه منتهی به تیرماه سال جاری، ۳۳.۹ درصد ثبت شده بود.
این در حالی است که بانک مرکزی ایران چندی پیش نرخ تورم در تیر ماه سال جاری را ۳۷.۵ درصد و تورم نقطه به نقطه در این ماه را ۴۴ درصد اعلام کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیران آذری

    بنیاد مستضعفان و 15 خرداد و علوی و شهید و القدیر و مجمع جهانی اهل بیت و ............ وستاد فرمان امام و مرقد امام رضا و مرقدهایبیش از 12 هزار امام زاده و مرقد شاه ( شیخ ) عبدالعظیم و شرکت مخابرات و شرکتهای خودروسازی و هزارها شرکت دیگر، بانکهای پارسیان پاسارگاد و پول نفتهایی که روی دریا فروخته می شود و پول نفتهایی که به خزانه وارد می شود و چه آنها که وارد میشود و تریلی تریلی دلار و طلا که به انبارهای لبنان و سوریه میرود و .......................................... پیمانکاریهای سپاه و ................ دانشگاه آزاد و ........ را خدا برای ولی امر مسلمین جهان و نظام مقدس نگه دارد؛ تورم پدر مردم را درآورد که مهم نیست . شهید میشوند بهتر !