ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط يک کارگر اخراج‌شده به "گروگان" گرفته شد

پيمان سنندجی، رئيس شرکت واحد

پيمان سنندجی، رئيس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و دو تن ديگر توسط يک کارگر اخراج‌شده از کار، در دفتر مديرعامل اين شرکت به گروگان گرفته شدند.

سايت تابناک با انتشار اين خبر نوشته است حوالی ظهر امروز چهارشنبه ۱۳  شهريور، جمعی از اخراج‌شدگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای گفت‌وگو با رئيس اين شرکت راهی دفتر اين شرکت در خيابان هنگام تهران شده و يکی از آن‌ها که نام وی "ب.س" معرفی شده به نمايندگی از جمع وارد اتاق مديرعامل می‌شود که در ادامه گروگانگيری رقم می‌خورد.

بنا به اين گزارش گروگانگير مردی چهل ساله است که به‌عنوان راننده در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مشغول به کار بوده و پس از آن به بخش تصادفات منتقل شده و در نهايت بعد از مدتی از کار خود اخراج شده است.

اين گزارش می‌افزايد نيروی انتظامی در محل حاضر شده است و مأموران پليس در نقاط مختلف ساختمان مستقر شده و حتی چند تک تيرانداز بر بام ساختمان‌های مجاور هم مستقر شده‌اند.

همچنين گفته شده که اين گروگانگيری با اسلحه صورت گرفته است اما روشن نيست که فرد گروگانگير از ابتدا مسلح بوده يا اسلحه يکی از مديران شرکت را ربوده است.

"تابناک" نوشته است در ساعت ۱۷ بعد از ظهر سنندجی، مدير عامل شرکت اتوبوسرانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گروگانگيری را تکذيب کرد.

وی کل ماجرا را درگيری فرد اخراجی با يکی از کارمندان شرکت خواند که به دفتر وی کشيده شده و فرد اخراجی از خروج او از اتاق جلوگيری کرد. سنندجی همچنين گفت در اين ماجرا اسلحه‌ای نديده است.

اين در حالی است که نيروهای پليس، فرماندهان ارشد انتظامی و ديگر مسئولان به‌دليل گروگانگيری در محل  حاضر شده بودند.

اين گروگانگيری در نهايت بعد از ظهر امروز با شليک گاز اشک‌آور توسط پليس، ورود مأموران به اتاق مدير عامل شرکت اتوبوسرانی و دستگيری گروگانگير به پايان رسيد و آخرين گروگان‌ها نيز آزاد شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.