ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض به سپاه درباره تخريب جنگل‌های بختياری

شماری از فعالان محيط زيست

شماری از فعالان محيط زيست و ميراث فرهنگی شهرستان ايذه در خوزستان با انتقاد از عملکرد قرارگاه خاتم الانبياء سپاه پاسداران که پيمانکار احداث جاده روستاهای سد کارون سه است، خواهان دخالت دادستانی کل کشور برای جلوگيری از "بروز فاجعه" در جنگل‌های بختياری شدند.

به گزارش تارنمای خبری بختياری (ايبنانيوز)، فرامرز خوشاب، دبير انجمن دوستداران ميراث فرهنگی ايذه گفت: "با احداث جاده جديد در روستای «چهار ده» و تخريب ميراث ملی، فاجعه زيست‌محيطی رخ خواهد داد."

به گفته وی "احداث اين جاده سبب از بين بردن بخش زيادی از جنگل‌ خواهد شد."

خوشاب گفت: "جاده‌ دسترسی که سال ۸۴ اين آقايان احداث کردند به منطقه‌ای رسيد که ريزش داشت و حالا نياز به پل و تونل دارد اما آن‌ها حاضر نيستند هزينه مالی کنند تا قضيه از آن محل حل شود، به همين علت، از منابع ملی و ميراث طبيعی مايه می‌گذارند تا هزينه خودشان پايين بيايد. مطمئناً اين موضوع قابل قبول نيست."

وی افزود: "مصلحت و صلاح اين است جاده‌ای که در گذشته احداث گرديد و نيمه‌تمام مانده را ادامه دهيد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mani

    مقاله ی نسبتاً جامع ذیل نقش اصلی اسلامگرایان غارتگر حاکم بر ایران را در نابودی محیط زیست بخاطر میل سیری نشدن آنها برای بدست آوردن ثروت بیشتر نشان میدهد.نابودی محیط زیست بمعنی صدمه به نسلهای آینده،صدمه به کل بشریت زیرا که هر صدمه ای که به سیاره مادر(زمین) وارد شود انعکاسش در موجوداتی که بر روی آن زندگی میکنند احساس خواهد شد. و تا زمانی که اسلامگرایان غارتگر و ویرانگر بر مسند قدرت باشند کل زندگی در تمامی موجودات آسیب خواهند دید. برتراند راسل میگوید که هر کاری هر انسانی در هر نقطه از زمین انجام میدهد اثرش در دورترین نقطه این سیاره دیده خواهد شد. من نمیدانم که رادیو زمانه نیاز میبیند که این مقاله را انعکاس دهد یا خیر ---------------------------------------------------------------- سدسازی در ایران، فساد دولتی و تخریب، جلال ايجادی جلال ايجادی استاد دانشگاه و کارشناس محيط زيست - پاريس : http://news.gooya.com/politics/archives/2013/09/166818.php