ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک شهروند کُرد در تهران بر اثر "ضرب و شتم پلیس" کشته شد

يک جوان کُرد به دليل

يک جوان کُرد به دليل ضربات باتوم ماموران نيروی انتظامی تهران کشته شد.

به گزارش تارنمای کُردپا، يک جوان کُرد به نام " فاضل فتاحی" پس از آن که توسط مأموران نیروی انتظامی تهران بازداشت شد بر اثر ضرب و شتم اين مأموران جان خود را از دست داد.

اين جوان کُرد از اهالی شهر پاوه در استان کرمانشاه است.

يک "منبع مطلع" که نامش فاش نشده به کُردپا گفت: " چند روز پيش خانواده‌ی فتاحی از سوی افراد ناشناسی از کشته شدن فرزندشان مطلع شدند".

جسد فاضل فتاحی توسط شهرداری تهران به خاک سپرده شده است.

اين منبع افزوده است: "تاکنون از انگيزه و علل ضرب و جرح اين جوان گزارشی در دسترس نمی‌باشد و مراجعه و پيگيری خانواده‌ فتاحی از نيروی انتظامی تهران تا اين لحظه بدون نتيجه بوده است."

بر پايه اين گزارش "اين جوان پاوه‌ای چند ماه قبل به سبب مشکلات خانوادگی، منزل پدری را ترک و راهی تهران شده بود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پوریا

    ظاهرا هیچ ارتباطی بین کرد بودن ایشان و کشه شدنشان وجود ندارد هر فرد دیگری هم می توانست جای این قربانی باشد و تاکید برکرد بودن اصل قضیه را که کشته شدن یک فرد احتمالا بی گناه است را تحت شعاع قرارداده. آیا واقعا هدف بازتاب خبر قتل یک انسان بیگناه بوده است یا تحریک و تفرقه انگیزی؟؟؟

  • کاناکایی

    اولا با عرض تسلیت خدمت خانواده ی ایشان و آرزوی اینکه هیچ خانواده یی داغ جوانانشون رو نبینند دوما با بزرگ کردن عنوان ((کرد)) رادیو فردا دنبال چه؟ مقصدی ست ؟؟!! اگر این جوان لر ترک عرب فارس بلوچ و.... بود چیزی از قبح مسئله کم یا زیاد میشد؟ از سیاست تفرقه بینداز و حکومت کنه شما آمریکایی ها متنفرم ی!!