ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع بيمه نويسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران ايران

مهدی شجاعی، مديرعامل صندوق حمايت

مهدی شجاعی، مديرعامل صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان از قطع خدمات بيمه‌ای سازمان تأمين اجتماعی به اعضای اين صندوق خبر داد.

مهدی شجاعی: صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان ۶۰ هزار خانوار را تحت پوشش دارد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، شجاعی دليل اين موضوع را بدهی صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان به تامين اجتماعی عنوان کرد.

وی گفت: "به دليل کسر بودجه شديد دو ساله اخير صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان کشور، اين صندوق مبالغی را به سازمان تأمين اجتماعی بدهکار شده است که منجر به اين شده اين سازمان از چندی قبل بدون اطلاع به اين صندوق به کارگزاری‌های خود اعلام کند که از ارائه هر نوع خدمات بيمه‌ای به بيمه‌شدگان اين صندوق خودداری کند."

شجاعی افزود علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه‌ای به حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران در اين‌باره نوشته اما هنوز پاسخی دريافت نشده است.

به‌گفته مهدی شجاعی، صندوق حمايت از نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در حال حاضر ۶۰ هزار خانوار از هنرمندان، نوينسدگان و اهالی قلم و مطبوعات را تحت پوشش خدمات بيمه‌ای دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.