ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایشگاه آی بی سی، گردهمایی بین‌المللی رادیو تلویزیون در آمستردام

گردهمایی بین‌المللی رادیو تلویزیون در آمستردام، از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در مرکز نمایشگاهی رای، یکی از معروف‌ترین محل‌های نمایشگاه های بازرگانی در هلند، برگزار می‌شود.

شاید فکر کنید که این یکی از کارگاه‌های هنرمندان هلندی است. اما این چنین نیست. اینجا یکی از غرفه‌های نمایشگاه آی بی سی یا گردهمایی بین‌المللی رادیو تلویزیون در آمستردام است که از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در مرکز نمایشگاهی رای، یکی از معروف‌ترین محل‌های نمایشگاه های بازرگانی، برگزار می‌شود.

آی بی سی (IBC) امسال از ۱۲ تا ۱۷ ماه سپتامبر برگزار شد و در سه بخش عمده تولید و توزیع و مدیریت در سالن‌های مختلف نمایشگاه ارائه می‌شد. معمولاً بازدیدکنندگان دست‌اندرکاران صنعت رسانه و فیلم و پخش ماهواره ای اند که البته  بازدیدکنندگان عمومی علاقه‌مند هم کم نیستند. برای حرفه‌ای‌ها و مدیران و طراحان رسانه‌ای هر ساله کنفرانس مفصلی هم برگزار می‌شود که امسال از جمله میزبان یکی از شاهزاده‌های سعودی بود.

نمایشگاه امسال نیز مثل سال گذشته بر تجهیزات رسانه ای و مخابراتی و ارائه آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی متمرکز بود. از انواع دوربین‌ها و انواع روش‌های کار در سینما و تلویزیون و برنامه سازی‌ها تا استودیوهای مجازی و روش‌های نوین در مدیریت نرم افزاری خزانه‌های آرشیوی و تولیدات روزانه رسانه‌ها. در کنار این‌ها ده‌ها نمونه از برنامه‌های سرگرم کننده و تفریحی و آموزشی و کارگاه‌های سرپایی نیز ارائه می‌شود.

در نمایشگاه همچنین از بزرگ‌ترین سازمان‌های تولید رسانه ای و مخابراتی تا تولیدکنندگان بازی‌ها و تفریحات دیجیتال و خانگی تازه‌ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه یکی از گرم‌ترین بازارهای اروپا در خرید و فروش تجهیزات رسانه ای، مخابراتی و تفریحی جهان است؛ و بسیاری از شرکت‌های نوپا نیز با محصولات خود به نمایشگاه می‌آیند تا سرمایه‌گذار و پخش‌کننده و شریک پیدا کنند.

امسال نیز در این نمایشگاه بیش از ۵۰ هزار متخصص از بیش از ۱۶۰ کشور جهان گردهم آمده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.