ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با خانم نویسنده، قسمت ۶۸: نگاهی به کتاب «هری پاتر و زندانی آزکابان» نوشته جی کی رولینگ

تمام مردم انگلستان و انگلیسی زبانان دنیا عاشق این صحنه شده‌اند؛ سوار شدن در قطاری که هیچ کس دیگر قادر به سوار شدن در آن نیست.

این روزها برای نخستین بار مشغول خواندن یکی از کتاب‌های جی کی رولینگ، خانم نویسنده بسیار موفق مجموعه کتاب‌های هری پاتر بودم. این کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان نام دارد. می‌خواندم تا بفهمم رمز موفقیت نویسنده‌ای که از راه نوشتن میلیاردر شده است و فروش کتاب‌هایش از رقم پنجاه میلیون می‌گذرد در چیست؟ اما بعد به خوبی متوجه شدم که داشتن قوه ابتکار در طرح مطالبی که خارق عادت است به راستی نبوغ می‌خواهد. اما تنها این نیست. شما باید عضو جامعه‌ای باشید که به قوه ابتکار اهمیت می‌دهد و آن را تشویق می‌کند. در عین حال شما باید نویسنده‌ای با قابلیت نوشتن به زبان انگلیسی باشید. چون اگر این کتاب به یکی از زبان‌های هندی یا به پارسی نوشته می‌شد هرگز به چنین موفقیتی نمی‌رسید. در عین حال آدم باید یک انگلیسی باشد و در جزیره کوچکی زندگی کند و متوجه باشد که جامعه کوچکش از هر سو مورد هجوم مردمان کشورهای دیگر قرار گرفته است. سپس قوه ابتکار را به کار گیرد و قهرمان کتابش را از طریق ایستگاه قطار ۹ و سه چهارم به جایی بفرستد که هیچ تنابنده ای امکان دسترسی به آن‌جا را نداشته باشد. تمام مردم انگلستان و انگلیسی زبانان دنیا عاشق این صحنه شده‌اند؛ سوار شدن در قطاری که هیچ کس دیگر قادر به سوار شدن در آن نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.