نوروزتان پیروز

ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بررسی پرونده نماینده افشاکننده اختصاص خودرو #دناپلاس به نمایندگان دوره یازدهم در هیات نظارت #مجلس

موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا گفت که پرونده روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به دلیل افشای اختصاص خودرو دنا پلاس به نمایندگان دوره یازدهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اختصاص خودرو به نمایندگان را «تصمیم شایسته و خوب» مجلس دانسته که به گفته او «این کار با ارزش، ضد ارزش دیده شد.» طبق گفته او «با این طرح ۱۱۰ میلیارد تومان در هزینه‌های مجلس صرفه‌جویی می‌شد اما فقط جو منفی ایجاد کردند و نمایندگان اگر زیر بار دنا پلاس قرار نگیرند، صرفه‌جویی ۱۱۰ میلیاردی صورت نمی‌گیرد.» روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پست اینستاگرامی از تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان خبر داده بود. پس از آن موجی از انتقاد از این تصمیم در جامعه به راه افتاد. خودرو از اقلامی است که در یک سال گذشته بیشترین میزان افزایش قیمت را داشته اند.

معاون استاندار خوزستان: شایعه موافقت دولت عراق برای ورود زائران #اربعین به این کشور صحت ندارد

ولی‌اله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پنحشنبه، ۱۰ مهر در جمع خبرنگاران گفت:«مرزهای ایران با عراق همچنان مسدود است و هیچ گونه موافقتی مبنی بر ورود زائران ایرانی به این کشور صادر نشده است و برخی اخبار در حال انتشار در فضای مجازی مبنی بر ورود محدود زائران به عراق تکذیب می‌شود.» حیاتی از شهروندان ایرانی خواست «خبرهای موثق درباره سفر زائران را از صدا و سیما و رسانه‌های رسمی دنبال کنند. روز گذشته خبرگزاری تسنیم از موافقت دولت عراق با ورود ۱۵۰۰ زائر از هر کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داده بود. با ورود عراق به موج سوم همه‌‌گیری کرونا، نظام درمان این کشور نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. به همین سبب دولت عراق به سبب نگرانی از بالا گرفتن همه‌گیری ویروس کرونا ورود زائران اربعین به آن کشور را ممنوع اعلام کرده است.