ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ستاد مقابله با #کرونا: ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی در ۲۵ استان از دوشنبه ممنوع است

شمار بیماران و مرگ ناشی از کرونا در ایران روز به روز بیشتر می‌شود. در آستانه تعطیلات هفته جاری ورود و خروج در ۲۵ مرکز استان ممنوع می‌شود. کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ایران یکشنبه یازدهم آبان اعلام کرد از دوشنبه ۱۲ آبان ورود ممنوعیت ورود خودرو با پلاک غیربومی در ۲۵ استان اعمال می‌شود. تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان استان‌هایی هستند که از ظهر دوشنبه ورود خودرو با پلاک غیربومی به و خروج خودرو با پلاک بومی از آنها ممنوع خواهد شد. براساس اعلام این کمیته متخلفان از این قانون ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. این محدودیت تا پایان جمعه هفته جاری، ۱۶ آبان برقرار خواهد بود.

در دو حادثه کاری جداگانه دو #کارگر کشته و یک کارگر زخمی شد

خبرگزاری‌های داخلی ایران یکشنبه یازدهم آبان از ریزش دیوار یک ساختمان در تهران و یک کوره آجرپزی در زنگی‌آباد کرمان خبر دادند. در حادثه نخست که در منطقه حکیمیه تهران رخ داد یک کارگر ساختمانی زیر آوار ماند و جانش را از دست داد. در حادثه دوم هم ریزش بخشی از کوره آجر پزی جان یک کارگر را گرفت و یک کارگر را «به شدت مصدوم» کرد.

#کرونا در شبانه روز گذشته جان ۴۳۴ تن دیگر را در ایران گرفت

سیما‌سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان ایران یکشنبه ۱۱ آبان از شناسایی ۷هزار و ۷۱۹ بیمار جدید کووید-۱۹ خبر داد و گفت که ۴۳۴ بیمار هم در شبانه‌روز گذشته (شنبه ۱۰ تا یکشنبه ۱۱ آبان) جانشان را از دست دادند. وزارت بهداشت و درمان شمار بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را از زمان اعلام رسمی شیوع بیماری در ایران ۶۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر و شمار جانباختگان را ۳۵ هزار و ۲۹۸ نفر گزارش کرده است. براساس اظهارات مقام‌های ارشد وزارت بهداشت و درمان آمار قربانیان این بیماری اما حداقل ۲ تا ۲,۵ برابر آمار رسمی اعلام است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران صبح امروز گفته بود: تعداد جانباختگان کرونا در تهران از تلفات انقلاب و جنگ بیشتر شده است. وزارت بهداشت و درمان در استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان وضعیت قرمز اعلام کرده است. تنها چهار استان رمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت زرد یا نارنجی قرار دارند.