ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#صادرات_نفت ایران ۵۰۰ هزار بشکه کاهش یافت، #کسری_بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی سال ۹۶

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه #مجلس گفت: #صادرات_نفت ایران ۵۰۰ هزار بشکه کمتر از رقم پیش‌بینی شده در #بودجه است. به‌گفته او ایران در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه #نفت صادر می‌کند در حالیکه در قانون بودجه صادرات ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز پیش‌بینی شده است. پیشتر هم منابع خبری از کاهش خرید نفت ایران توسط مشتریان آسیایی خبر داده بودند. حسینی همچنین فاش کرد: دولت در سال قبل ۲۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشت.

#روحانی در سفر به #خراسان_رضوی: اینکه می‌گویند #مشهد شهر امام رضاست، خیلی دقیق نیست، #یک_مملکت_یک_قانون

پرده دیگری از اختلاف بین دولت روحانی با احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی آشکار شد. حسن روحانی در نشست خبری پایانی سفر به استان خراسان ‌رضوی گفت: اینکه می‌گویند مشهد شهر امام رضاست، خیلی دقیق نیست. همه ایران کشور امام رضاست. اگر چیزی حرام است، برای دیگران هم حرام است. مشهد با دیگر شهرها متفاوت نیست. یک مملکت، یک قانون. احمد علم‌الهدی با روحانی دیدار نکرد و ابراهیم رئیسی هم سفر به تهران برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران را بهانه کرد که ناگزیر به دیدار با رئیس جمهوری اسلامی نباشد.

یک هفته قبل از گشایش بحث‌برانگیز سفارت آمریکا در #بیت_‌المقدس ( #اورشلیم )، شهردار این شهر تابلوهای مسیر سفارت آمریکا را نصب کرد

#دونالد_ترامپ، رئیس جمهوری #آمریکا تصمیم گرفت سفارت این کشور از تل‌آویو به #بیت_‌المقدس (اورشلیم) منتقل شود. اکنون یک هفته به این انتقال جنجال‌برانگیز مانده، نیر برکت، شهردار #اورشلیم تابلوهای مسیر حرکت به سمت سفارت آمریکا را نصب کرد. او در مراسمی از ترامپ سپاسگزاری کرد و چنین لحظه‌ای را «تاریخی» دانست و گفت «اورشلیم همواره پایتخت مردم یهود بوده است». قرار است ابتدا سفارت آمریکا به ساختمان کنسولگری این کشور در بیت‌المقدس (اورشلیم) منتقل شود و سپس ساختمان ثابتی برای آن یافت شود.

در #خراسان_رضوی، دو برابر هنجار کشور #زندانی_زن مرتبط با #مواد_مخدر وجود دارد

فرشته حسین زاده سلجوقی، مدیرکل بانوان استانداری #خراسان رضوی در جلسه فراکسیون زنان مجلس گفته تعداد زنان زندانی مرتبط با #موادمخدر دراستان خراسان رضوی، دو برابر نرم کشور است. خراسان رضوی رتبه اول #کودک_همسری در ایران را دارد. همچنین تعداد زیادی #حاشیه‌نشین در این استان وجود دارد که برابر با جمعیت چند استان است.

«دیدار #ترامپ و #کیم_جونگ_اون اواسط ژوئن در سنگاپور برگزار خواهد شد»

رسانه‌های #کره_جنوبی به‌نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده‌اند که #دونالد_ترامپ و #کیم_جونگ_اون، رهبران آمریکا و #کره_شمالی اواسط ماه ژوئن در سنگاپور دیدار خواهند کرد. پیش از این نیز «یون‌هاپ»، خبرگزاری کره جنوبی گفته بود که دیدار این دو در #سنگاپور برگزار خواهد شد. این نخستین دیدار یک رئیس‌جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی است. آن‌ها قرار است از جمله درباره خلع سلاح هسته‌ای گفت‌وگو کنند.