نوروزتان پیروز

ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در اثر تصادم سرویس #کارگران در #ساوه، یک کارگر کشته و هفت تن زخمی شدند

در اثر تصادم یک اتوبوس حامل #کارگران با کامیون حمل زباله شهرداری در #ساوه یک کارگر کشته و هفت کارگر دیگر مصدوم شدند. حادثه صبح روز چهارشنبه ۱۶ مهر در بلوار رجایی شهر ساوه روی داد. سرنشینان اتوبوس، کارگران شرکت توسعه بلور شهر کاوه بودند که ۷ تن از آنان در اثر تصادم به شدت مجروح و به بیمارستان مدرس ساوه منتقل شده‌اند. سیدمنصور رضائی کارگر شهرداری که در این تصادم جان خود را از دست داد، ۲۷ ساله بود و یک فرزند داشت. او به شدت مجروح شده و پیش از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

هم‌زمان با رکوردشکنی #قیمت_مرغ در بازار آزاد، عضو کمیسیون کشاورزی #مجلس تقصیر را متوجه «مسئولان» دانست

بنا بر گزارش چهارشنبه ۱۶ مهر خبرگزاری تسنیم در حالی که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۱۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در استان‌های مختلف کشور تعیین شده، قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران سقف ۲۰ هزار تومان را رد کرده است. همزمان سمیه رفیعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با سایت نود اقتصادی گفت: «افزایش قیمت مرغ و دیگر کالاهای اساسی همچون زنجیره‌ای به هم مرتبط هستند که این مهم به تدابیر مدیریتی و اجرایی باز می‌گردد.» سمیه رفیعی، نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس همچنین گفت: «بسیاری تصمیم‌گیری‌ها در حوزه اجرا سلیقه‌ای است و خط مشی مشخصی را دنبال نمی‌کند و در نهایت دود این عملکرد سلیقه‌ای و پراکندگی تصمیم‌گیری در کلان اجرایی، به چشم مردم و مصرف‌کننده می‌رود.» بحران اقتصادی و معیشتی در دوران همه‌گیری ویروس جدید کرونا در ایران شدت گرفته است. آمارها از کمبود و گرانی کالاهای اساسی خوراکی خبر می‌دهند. این کمبود و گرانی به تغییر الگوی مصرف هم انجامیده و میزان مصرف گوشت، برنج، روغن، قند و شکر در میان خانواده‌های فرودست کاهش یافته است.