نوروزتان پیروز

ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فقط ۳۰۰ نفر از زنان می‌توانند برای دیدن بازی #پرسپولیس #کاشیما وارد ورزشگاه شوند

لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بنا به نظر شورای تامین، فقط ۳۰۰ نفر از زنان می‌توانند برای دیدن بازی پرسپولیس کاشیما وارد ورزشگاه شوند و با توجه به زیاد بودن تعداد زنان مراجعه کننده به ورزشگاه، انتخاب از بین آن ها به صورت تصادفی صورت می گیرد. پیش از این اعلام شده بود که ۸۵۰ تماشاگر زن برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌روند.

گروهی از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در مقابل مجلس #تجمع_اعتراضی برگزار کردند

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷، گروهی از #داوطلبان_علوم_پزشکی #دانشگاه_آزاد_اسلامی، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراضی برگزار کردند. به گزارش ایرنا، گروهی از این داوطلبان با تحویل کارت ملی خود به دبیرخانه مجلس مراجعه کردند و خواسته های خود را برای ارائه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مکتوب کردند. یکی از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفته دانشگاه آزاد با بی توجهی به نمره قبولی هر داوطلب، برخی را پذیرفته و برخی دیگر را از تحصیل در این دانشگاه محروم کرده است.