ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده #مجلس: شرایط سخت اقتصادی، معیشتی مردم بیشتر حاصل بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت‌ها است.

مجید ناصری‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ۲۰ آذر به خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران گفت: «گروه و افراد خاصی هستند که می‌خواهند به جامعه القا کنند که سختی‌ها و فشارها که مردم تحمل می‌کنند مربوط به تحریم‌ها است و با مذاکره می‌توان این سختی‌ها را برطرف کرد.» نماینده شادگان در مجلس یازدهم با طعنه به دولت مدعی شد که شرایط سخت اقتصادی، معیشتی مردم بیشتر حاصل بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت‌ها است. به گفته او «در دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل بی‌برنامگی و بی‌مدیریتی سفره مردم کوچک‌تر شده است.» ناصری‌نژاد همچنین «افزایش ظرفیت تولید کشور» را به عنوان یکی از راه‌های غلبه بر مشکلات عنوان کرد.

معاون قضائی دادستان کل: ۱۷ هزار #کارگر شهریار در آستانه #بیکاری قرار دارند

سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور می‌گوید برخی واحدهای تولیدی در منطقه #شهریار در نتیجه «برخی قوانین دست و پاگیر در حوزه‌های ارزی و گمرکی» در آستانه تعطیلی‌ هستند و ۱۷ هزار #کارگر نیز در معرض #بیکاری قرار دارند. معاون دادستان کشور که در چارچوب «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» به شهریار سفر کرده بود، از واحد تولیدی کاله تولیدکننده محصولات لبنی و شرکت نساجی الیاف بازدید کرد. او در جمع خبرنگاران در ارتباط با وضعیت این واحدها، مشکلات آن‌ها را نگران کننده خواند و گفت: «بیم آن وجود دارد که ۱۷ هزار کارگر بیکار شوند». به گفته‌ی عمرانی «کارگاه‌های بزرگ مشکل دارند و با این مشکلات کمرشان خم می‌شود لذا می‌طلبد که در این زمینه مسئولین نگاه ویژه داشته باشند چرا که در این راستا بن بستی وجود ندارد و مسئولان می‌توانند مشکلات را حل کنند».