ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#سپاه_پاسداران #بحرین را به «انتقام سخت» تهدید کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و اسرائیل را محکوم و پادشاه این کشور را به «انتقام سخت» تهدید کرد. سپاه در بیانیه خود حاکم بحرین را «جلاد» خوانده است. به گزارش ایسنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه خود توافقنامه بحرین و اسرائیل را «حماقتی بزرگ و فاقد هرگونه مشروعیت» خوانده که «پاسخ‌های درخور» دریافت خواهد کرد. دونالد ترامپ روز جمعه ۱۱سپتامبر/ ۲۱ شهریور اعلام کرد: «بحرین به امارات متحده عربی پیوست تا برای عادی سازی روابط با اسرائیل به توافق برسد، اقدامی چشمگیر با هدف کاهش تنش در خاورمیانه.» پنج‌شنبه ۲۳ مرداد / ۱۳ اوت نیز اسرائیل و امارات متحده عربی اعلام کردند با کمک آمریکا به یک «توافق تاریخی» دست یافته‌اند که منجر به عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک بین دو کشور در خاورمیانه می‌شود. در پی این توافق گفته شد که اسرائیل موافقت کرده است برنامه الحاق کرانه باختری را تعلیق کند. امارات متحده عربی سومین کشور عربی و اولین کشور عربی حوزه خلیج فارس است که با اسرائیل رابطه فعال برقرار می‌کند. از زمان جنگ اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون، تنها مصر و اردن با اسرائیل قرارداد صلح امضا کرده‌ بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فروش واکسن تقلبی ۴۵ میلیون‌تومانی #کرونا به بیماران و مرگ ۶ بیمار مصرف‌کننده خبر داد

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران شنبه ۲۲ شهریور از دستگیری اعضای یک باند فروش واکسن تقلبی کرونا در شهریار و مرگ شش بیمار مصرف‌کننده این «دارو» خبر داد. به گفته فرمانده انتظامی غرب تهران، داروی تقلبی فوق با مارک تجاری Remedesivir و به مبلغ ۴۵ میلیون تومان به بیماران فروخته شده است و اعضای این باند در مناطق مختلف تهران با فروش ۵۲ عدد از این واکسن تقلبی، مبلغی بالغ بر دو میلیاردو ۳۴۰ میلیون تومان از بیماران کووید-۱۹ کلاهبرداری کرده‌اند. همزمان با تداوم شیوع ویروس کرونا در ایران، اظهارات ضد و نقیضی درباره ادعای ساخت واکسن کرونا در روسیه و دسترسی به واکسن کرونا در ایران، مطرح شده است. سفیر ایران در روسیه گفته جمهوری اسلامی می‌خواهد با همکاری مشترک با روسیه «واکسن مشترک» تولید کند. برخی از مقام‌های جمهوری اسلامی نیز گفته‌اند که ایران در حال تولید واکسن کروناست اما یک عضو ستاد ملی کرونا اعلام کرده است چون کشورهای غربی تکنولوژی تولید واکسن را به ایران نمی‌دهند، نمی‌توان به تولید واکسن کرونا در داخل امیدوار بود.

نتایج آرای مرحله دوم #انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد

اسماعیل موسوی، سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور صبح شنبه ۲۲ شهریور نتیجه مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. این رای‌گیری روز جمعه ۲۱ شهریور در هشت استان و ۱۰ حوزه انتخابیه (۲۳ شهر) برگزار شد. انتخابات در شش حوزه‌ باقی‌مانده قرار است در خرداد ۱۴۰۰ و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود. به گفته جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، وزارت کشور می‌خواهد از شش حوزه مذکور، در پنج حوزه، انتخابات میان‌دوره‌ای و در یک حوزه، انتخابات مرحله دوم برگزار کند، اما تصمیم نهایی با شورای نگهبان خواهد بود. رئیس ستاد انتخابات کشور انتخابات روز جمعه را هم که بسیار سرد و کم‌رمق برگزار شد، «مانوری برای اجرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰» خواند که پیش‌بینی می‌شود همچنان در شرایط همه‌گیری ویروس جدید کرونا برگزار شود.