ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفت #علم_‌الهدی با بستن درهای حرم: اداره #مشهد را به خودمان بسپارند تا گشایش اقتصادی کنیم

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی بستن درهای حرم امام رضا، امام هشتم شیعیان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را «عجولانه» خواند و گفت «۳۷ هزار نفر» با بستن حرم و تعطیلی تمام مراکز اقامتی همچون هتل‌ها و رستوران‌ها بیکار شدند. او گفت اقتصاد خراسان در حال سقوط است و «با توجه به مشکلات اقتصادی که به‌واسطه شیوع کرونا در کشور شکل گرفته است، اداره مشهد در این زمینه را به خودمان بسپارند تا با توجه به شرایط اقتصادی بتوانیم در امر گشایش اقتصادی مردم منطقه حرکتی انجام دهیم.» علم‌الهدی از مدیران دولتی انتقاد کرد و گفت مدیریت درست ندارند. او در بخش دیگری از سخنان خود دوچرخه‌سواری زنان در ملاءِ عام را حرام دانست و گفت: «تبعیض جنسیتی را خدا آفریده است» و «از نظر اسلام زن و مرد دارای حقوق انسانی مشترک هستند ولی در نوع تکالیف با همدیگر تفاوت دارند.» او گفت باید مکان مناسب و جداگانه‌ای برای تفریح زنان و دوچرخه‌سواری آن‌ها فراهم شود.

یک نماینده مجلس: ماسک نمی‌زنم. بیمه ابوالفضل هستم

نماینده ابهر در مجلس شورای اسلامی از زدن ماسک خودداری می‌کند. حجت الاسلام حسن شجاعی رسماً اعلام کرد بیمه ابوالفضل است. نماینده ابهر در این زمینه گفت: «رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌ها در شرایط کرونایی جای خود دارد اما همان چیزی رخ می‌دهد که مقدر خداوند است و باید رخ دهد.» در مجلس یازدهم مجموعا ۳۷نماینده تاکنون به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند. افزایش تجمع‌ها و گعده‌های چندنفره و تشکیل حلقه‌های پارلمانی سبب شیوع ویروس کرونا در مجلس شورای اسلامی است. محمدمهدی زاهدی‌ نماینده کرمان، محمد موحد نماینده کهگیلویه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، منصور آرامی نماینده بندرعباس، علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان، حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر، وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه و محمد مظلومی نماینده بهبهان یکی پس از دیگری به کووید-۱۹ مبتلا شدند.